Artykuł sponsorowany

Czy przedmiot codziennego użytku może służyć reklamie?

Czy przedmiot codziennego użytku może służyć reklamie?

Reklama to nie tylko spoty puszczane w telewizji, radio i Internecie. To także obecność marki w przestrzeni publicznej, a nawet dobra opinia, bycie na przysłowiowych „językach”. Dobra reklama sprawia, że w zamierzony sposób Twoja firma jest obecna w świadomości konsumentów, czyli potencjalnych klientów. Tak, potencjalnych, pamiętaj, że każdy może się stać w przyszłości Twoim nowym klientem i do nich też musisz trafić. Jak to zrobić najprościej?

Przedmioty codziennego użytku w reklamie

Czy przedmioty codziennego użytku mogą służyć reklamie? Odpowiedź na to pytanie jest prosta – tak!

 – Reklama w telewizji, radio i Internecie jest skuteczna, ale może też przynieść odwrotny skutek, może zdenerwować odbiorcę albo może zostać niezauważona przez obciążony przekazem umysł – podpowiada ekspert z firmy Zeus Group.

Przedmioty codziennego użytku, tj. długopisy, smycze czy kubki do kawy i herbaty z logo firmy mogą stanowić miły prezent dla stałego klienta, który później pokaże je innym osobom, świadomie lub nie, robiąc Twojej firmie reklamę. Twojemu klientowi na pewno też ufa jakieś grono osób, jeśli więc ten klient będzie korzystał z wyrobów codziennego użytku oznaczonych Twoją marką, zaufają oni także Tobie. Czy to nie proste? Jeszcze jak, a nie wymaga przy tym pracy całego zespołu marketingowego. Opracowanie graficzne widoczne na gadżetach reklamowych możesz zlecić firmie, która będzie je dla Ciebie wykonywać. Wbrew pozorom taka reklama wyjdzie taniej i korzystniej niż zwykły spot trwający kilka minut.

Jakie wykorzystać potencjał gadżetów reklamowych?

Gadżety reklamowe to przedmioty codziennego użytku opatrzone logo firmy, mottem lub tekstem reklamowym. Możliwości jest bardzo wiele, wszystko zależy od rodzaju reklamowanej działalności, przeznaczenia gadżetów, profilu odbiorcy. Dla przykładu długopisy reklamowe mogą być zwykłe i w bardziej eleganckiej wersji. Te pierwsze możesz udostępnić pracownikom, którzy podpisują umowy z klientami. W ramach współpracy możesz klientowi wręczyć długopis. Przy bardziej intratnych kontraktach, możesz zainwestować w limitowaną edycję długopisów z lepszego materiału o bardziej eleganckim kształcie. Podobnie jest ze smyczami reklamowymi, niektórym przedsiębiorcom wystarczy zamieścić logo firmy na materiale o stonowanym kolorze. Inna działalność może wymagać zamieszczenia informacji o profilu firmy, wartościach czy wprost o oferowanych usługach. Podobnie jest z kubkiem reklamowym. Możesz przystać tylko na logo oprawione w odpowiednie tło. Kubki mogą stać się unikatowym i limitowanym prezentem dla wybranych klientów lub wręcz produktem na sprzedaż. Uczą tego twórcy Internetowi, którzy gadżety reklamowe czynią towarem za duże pieniądze. Wszystko zależy od tego, jak chcesz poprowadzić swój marketing. W każdym razie przedmioty codziennego użytku to doskonały sposób na reklamę.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.