Artykuł sponsorowany

Czym się różni myjnia detailingowa od konwencjonalnej myjni samochodowej?

Czym się różni myjnia detailingowa od konwencjonalnej myjni samochodowej?

Auto detailing to branża, która w ostatnim czasie przeżywa bardzo dynamiczny rozwój i wzrost popularności wśród kierowców. Niemniej wciąż wielu posiadaczy samochodów nie jest do końca pewnych, czym auto detailing jest i czym różni się od zwykłego mycia samochodu. W poniższym artykule przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące auto detailingu.

Czym jest auto detailing?

Auto detailing to – w dużym skrócie – kompleksowa usługa, którą wykonuje się w celu renowacji, pielęgnacji i konserwacji samochodu, w wyniku czego zostaje mu przywrócony jego pierwotny wygląd. Na auto detailing składa się wiele czynności – od dokładnego mycia karoserii i kół oraz elementów wyposażenia wnętrza - kończąc na usuwaniu zarysowań, przetarć i innych niedoskonałości. W efekcie tych zabiegów samochód wygląda jakby dopiero opuścił salon. Aby utrzymać świeży efekt, w ramach auto detailingu powierzchnie samochodu zostają zabezpieczone przed zanieczyszczeniami i innymi szkodliwymi czynnikami.

Szeroki wybór usług związanych z auto detailingiem znajdziemy w ofercie firmy Real Auto.

Różnice między auto detailingiem a myjnią

Jak widać, główną różnicą między auto detailingiem a konwencjonalną myjnią samochodową jest zakres usług, który w pierwszym przypadku jest znacznie szerszy. Myjnie to firmy, które oferują mniej lub bardziej gruntowne czyszczenie samochodu oraz sprzątanie jego wnętrza – ich oferta poza myciem karoserii, szyb i kół obejmuje również pranie tapicerek czy mycie elementów wyposażenia wnętrza, np. plastików i skóry. Dla utrwalenia efektów stosowane są dodatkowo specjalne preparaty ochronne, które np. zapobiegają przywieraniu zanieczyszczeń i ułatwiają późniejsze mycie.

W salonach auto detailingowych samochód również przechodzi mycie i sprzątanie, jednak prace te są wykonywane ze znacznie wyższą dokładnością – wszystko po to, by przygotować wóz do prac mających na celu usunięcie drobnych uszkodzeń, takich jak wspomniane zarysowania czy wżery.  Na koniec, podobnie jak w myjni, auto jest zabezpieczane przed zanieczyszczeniami, a także mogącymi pojawić się później niewielkimi uszkodzeniami.

Co wybrać?

Jak widać zakres usług myjni i salonu auto detailingowego różnią się między sobą – w drugim przypadku mamy do czynienia z usługami bardziej kompleksowymi i nastawionymi na przywrócenie oraz utrzymanie świeżego wyglądu auta. Ma to oczywiście wpływ na czas trwania prac oraz ich cenę. Za wizytę w salonie autodetailingowym zapłacimy generalnie więcej, a w zależności od ilości niezbędnych do wykonania zabiegów czas potrzebny na zakończenie renowacji może wynosić od kilku godzin do nawet kilku dni.  Niemniej ostateczny efekt w pełni wynagradza koszty i czas.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.