Artykuł sponsorowany

Jak atrakcyjnie wyeksponować towary w sklepach?

Jak atrakcyjnie wyeksponować towary w sklepach?

Istnieje wiele narzędzi służących do uatrakcyjnienia wizerunku towarów oferowanych przez sklep. Warto z nich skorzystać, aby sprzedaż stała się skuteczniejsza. Specjalne ekspozytory, opakowania, owijaki spełniają nie tylko walory estetyczne, ale także użytkowe. Korzyści płynące z ich zastosowanie są więc wielopłaszczyznowe. Gwarantują estetyczny wygląd, poprawiają wytrzymałość produktu, ułatwiają klientowi odnalezienie poszukiwanego towaru. W jaki sposób wzbudzić zainteresowanie klienta eksponowanym towarem?

Ekspozytory – rodzaje i funkcje

Najczęściej spotykanym rodzajem są ekspozytory kartonowe. Umożliwiają one zarówno reklamę towarów, jak też eksponowanie oferowanych promocji. Dzięki umieszczeniu grafiki na ściankach ekspozytora, uwaga klienta jest mocniej przyciągana i skupia się na ukazanej treści. Ekspozytory kartonowe mogą mieć różne kształty, co jeszcze bardziej uatrakcyjnia ekspozycję. Doskonale sprawdzają się w obiektach handlowych. Nieco inne przeznaczenie mają ekspozytory POS na półkę.

Jak tłumaczy ekspert z firmy Lakman, produkującej materiały POS: Głównym zadaniem ekspozytorów POS na półkę jest możliwie najlepsza prezentacja produktów. Rolą ekspozytora jest nie tylko ekspozycja, ale też informacja. Obok prezentacji walorów wizualnych produktu, ważne są również niezbędne informacje, które można przekazać za pośrednictwem nośnika. Właściwie wykorzystane przez ekspozytor POS miejsce na półce skutecznie zachęca do zakupu reklamowanych produktów.

Zastosowanie opakowań tekturowych i kartonowych

W ekspozycji towarów pomagają także opakowania kartonowe i tekturowe. Dzięki nim możliwe staje się umieszczenie informacji o produkcje bezpośrednio na nim. Różne wzory, rozmiary i materiały wykonania pozwalają dopasować opakowanie do indywidualnych potrzeb klienta. Opakowanie poprawia wizerunek towaru i zmniejsza ryzyko jego uszkodzenia.

Sposobem uszlachetnienia opakowań tekturowych jest kaszerowanie. Polega ono na oklejeniu tektury materiałem zadrukowanym. Tak przygotowane opakowania są zdecydowanie bardziej wytrzymałe. Oprócz tego, opakowania kaszerowane mają elegancki, schludny wygląd, który z pewnością zainteresuje klienta.

Kiedy warto zastosować owijki reklamowe?

Bardzo często możemy spotkać się z owijkami reklamowymi paletowymi. Do czego służą? Ich głównym zadaniem jest estetyczna prezentacja produktów sprzedawanych bezpośrednio z palet. Jakość tektury, z której są zbudowane, gwarantuje wytrzymałość i trwałość produktu. Różnorodne projekty graficzne umieszczone na owijkach mają wzbudzić zainteresowanie klienta. Owijki paletowe reklamowe sprawdzają się szczególnie w miejscach o dużym natężeniu ruchu.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.