Artykuł sponsorowany

Jak wybrać dobry piec piekarniczy?

Jak wybrać dobry piec piekarniczy?

Piec to podstawowe wyposażenie każdego piekarni, cukierni czy pizzerii – bez niego produkcji po prostu stoi. Wybór piec nie jest jednak prostą sprawą, należy brać pod uwagę wiele różnych czynników.

Cena

Rzeczą, która w pierwszej kolejności przykuje naszą uwagę kiedy będziemy wybierać piec do własnego przedsiębiorstwa, jest z pewnością cena. W większości przypadków jest ona dość dobrym odzwierciedleniem faktycznej wartości produktu – uzależniona jest między innymi od kosztów materiałów, jakości technologii produkcji, funkcjonalności urządzenia oraz jego żywotności. Niemniej jednak powinniśmy zachować pewien dystans wobec kwot widniejących obok oferty produktu. Piec nie musi bowiem być najlepszy – przede wszystkim powinien on odpowiadać zapotrzebowaniu naszego przedsiębiorstwa. Nieopłacalne jest kupowanie najdroższego dostępnego na rynku modelu, przeznaczonego do obsługi dużej piekarni, jeśli nasza firma dopiero się rozwija i nie jest w stanie w pełni wykorzystać potencjału urządzenia. Z drugiej strony możemy być niemal pewni, że wybór pieca z najniższej półki cenowej będzie złą inwestycją, urządzenia takie charakteryzują się bowiem stosunkowo krótką żywotnością, są awaryjne, a koszty ich eksploatacji mogą okazać się dużo większej, niż w przypadku innych modeli. Oszczędności poczynione na ich kupnie mogą się okazać bardzo pozorne.

Parametry pieca

Kolejną kwestią są szczegółowe parametry pieca, między innymi jego moc i powierzchnia wypiekowa czy wymiary zewnętrzne. Wszystkie one powinny być skorelowane z charakterystyką naszego przedsiębiorstwa. Przykładowo raczej unikamy kupna urządzeń o dużych wymiarach, jeśli nie jesteśmy w stanie zapewnić im odpowiedniej ilości miejsca – taki wybór może negatywnie wpłynąć na efektywność pracy w zakładzie. Początkujące przedsiębiorstwa szczególnie powinny zwrócić uwagę na moc pieca, bowiem związana jest ona z kosztami eksploatacji urządzenia. Tutaj wracamy znowu do kwestii ceny – tani piec o wysokiej mocy, generujący duże wydatki jest bardzo złym wyborem, jeśli zależy nam na efektywnym rozwijaniu działalności.

Marka i renoma dostawcy

Wybierając piec piekarniczy – niezależnie od tego czy nowe, czy może pochodzące z rynku wtórnego – warto zwrócić się o pomoc do renomowanych dostawców, takich jak firma Guz Technika Piekarnicza. Zyskujemy w ten sposób gwarancję nie tylko wysokiej jakości produktów pochodzących od najlepszych marek na rynku, ale również profesjonalnej pomocy w wyborze urządzeń odpowiadających naszym potrzebom oraz w ewentualnych sytuacjach awaryjnych.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.