Artykuł sponsorowany

Jak wydzierżawić powierzchnię reklamową i nie przepłacić?

Jak wydzierżawić powierzchnię reklamową i nie przepłacić?

Ten, kto ma swój biznes stara się dotrzeć z ofertą do jak największej liczby klientów. Niektórym wystarczają rekomendacje, a inni szukają możliwości większego zasięgu poprzez reklamy. Obecnie istnieje wiele form promocji. Od tej najdroższej, czyli telewizyjnej, przez internetową, prasę, radio aż po outdoor. Ta ostatnia, czyli reklama zewnętrza jest nieustająco popularnym sposobem promocji, gdyż jest atrakcyjna finansowo nie tylko dla gigantów biznesu.

Jak mówi ekspert z Medialny 24: Reklama tradycyjna, czyli outdoorowa jest bardzo atrakcyjnym medium ponieważ zapewnia masowe dotarcie do potencjalnych klientów. Nie zawsze trzeba wydać tysiące na dzierżawę połowy nośników w mieście. Na skuteczność reklamy outdoorowej ma wpływ nie tylko ilość nośników, ale również ich rodzaj, lokalizacja, szata graficzna reklamy i dopasowanie tych wszystkich czynników do typu promowanego biznesu. Dobra analiza owych zmiennych to klucz do szybkiego zwrotu zainwestowanych w reklamę pieniędzy.

Wybór nośników reklamy w zależności od budżetu.

Reklama uliczna to przede wszystkim billboardy. Dzięki wielkiemu formatowi nie da się ich nie zauważyć. Umiejscowione w dobrej lokalizacji, na przykład przy ruchliwej ulicy, przykuwają tysiące spojrzeń. Warto je wybrać, kiedy chcemy uzyskać masowy efekt reklamy, ale jednocześnie zrównoważyć budżet między nośnik i kreację reklamową. Znacznie droższym typem są ekrany LCD, które umożliwiają wyświetlanie ruchomych obrazów. Przy duży budżecie jest to niewątpliwie bardzo atrakcyjny i skuteczny rodzaj reklamy. Należy się jednak liczyć z kosztami nie tylko za dzierżawę powierzchni reklamowej, ale również wydatki na produkcję samej reklamy. Przy małym budżecie nie należy rezygnować z wizji promocji swojego biznesu w przestrzeni publicznej. Rozwiązaniem są mniejsze tablice reklamowe. Dzięki wyborowi małego formatu koszt nośnika jak i wykonania nadruku znacznie się obniżają.

Jak wydzierżawić powierzchnię reklamową?

Wybór najlepszego nośnika reklamowego na potrzeby twojego biznesu oraz budżetu zależy w dużej mierze od wyboru pośrednika. Oferta dzierżawy powierzchni reklamowych jest bardzo duża, a już wiesz, że nie tylko od samego nośnika zależy skuteczność reklamy. Warto zdecydować się na wynajem billboardów od profesjonalistów. Wybór agencji reklamowej czy domu mediowego warto uzależnić od tego, co oprócz dobrej lokalizacji nośników, firma może Ci zaoferować. Aby nie przepłacić za dzierżawę warto rozważyć długoterminowy wynajem. Dzięki temu możesz liczyć na spore zniżki. Ponadto agencja powinna zaprezentować Ci pełne koszty całej kampanii reklamowej, wraz z możliwością zaprojektowania oraz wydruku reklamy. Taka firma powinna być nie tylko pośrednikiem wynajmu, ale przede wszystkim doradcą. Pomóc Ci zdecydować jakie nośniki wybrać. Gdzie oraz ile billboardów powinieneś wykupić dla osiągnięcia celów swojej reklamy. Nawet przy niskim budżecie dobrzy eksperci potrafią znaleźć optymalne rozwiązanie.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.