Artykuł sponsorowany

Zastosowanie haftu na odzieży reklamowej

Zastosowanie haftu na odzieży reklamowej

Hafty są pięknym sposobem dekoracji oraz wykończenia wnętrz, ale również odzieży. Ubrania z motywami haftowanymi są obecnie bardzo popularne w modzie. Firmy coraz częściej wykorzystują haft komputerowy w odzieży w celach marketingowych. Nadaje on ubraniom oryginalności i wyjątkowości. Sprawdźmy zatem, jak możemy zastosować haft komputerowy w celach reklamowych.

Na czym polega haft komputerowy?

Haft komputerowy polega na wykonywaniu zdobień za pomocą nici w wybranych kolorach na różnych tkaninach. Nie nadaje się on jednak do znakowania delikatnych i cienkich tkanin, najczęściej stosowany jest przy grubszych materiałach. Do wykonania takiego rodzaju haftu potrzebny jest komputer oraz hafciarki, czyli tak zwane maszyny haftujące, które następnie nanoszą na tkaninę zaprojektowany wcześniej wzór. Gdy nie mamy własnego wzoru, możemy zlecić jego zaprojektowanie specjalistom, którzy stworzą wysokiej jakości projekt utożsamiający się z naszą wizją. Dobrej jakości haft komputerowy możemy wykonać w hafciarni w Warszawie, która oferuje hafty na wielu tkaninach, głównie na odzieży reklamowej, roboczej oraz codziennej. Hafty wykonane przez hafciarki są bardzo dokładne i szczegółowe, co jest wielkim plusem.  Mogą być płaskie lub wypukłe, tak zwane 3D. Dużą zaletą jest również fakt, że nie blakną, są odporne na pranie oraz łatwe w pielęgnacji. Hafciarnie wykonują hafty głównie na metrażu, wykrojach oraz gotowej odzieży. Wiele z nich wykonuje także naszywki, emblematy oraz aplikacje.

Haft a odzież reklamowa

Haft komputerowy jest niezwykle popularną metodą zdobienia odzieży. Stał się bardzo popularny, głównie w branży reklamowej, gdyż pozwala na skuteczną promocję firmy. Ludzie noszący odzież firmową to idealny sposób identyfikacji marki oraz prestiżu. Odzież firmowa to coraz mocniejszy trend w zakresie budowania wizerunku marki.

Wiele działających na rynku firm korzysta z technologii, jaką oferują hafciarnie i w związku z tym tworzą t-shirty, bluzy, torby, plecaki, czapki oraz inne gadżety z logo, rysunkiem lub znaną sentencją firmy. Odzież reklamowa jest nie tylko dobrym pomysłem na promocję firmy, ale również idealnie sprawdzi się na prezent dla pracowników lub klientów, np. na święta – dowiadujemy się w rozmowie ze specjalistą reprezentującym hafciarnię BDS z Pruszkowa k. Warszawy.

Odzież zdobiona haftem coraz częściej stosowana jest w celach służbowych. Pracownicy chętnie noszą, np. koszulki, kitle, fartuchy gastronomiczne z logo firmy lub z wyhaftowanym imieniem, nazwiskiem oraz zajmowanym stanowiskiem.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.