Zastosowanie rusztowania w celach marketingowych
Rusztowania odgrywają szczególnie istotną rolę w budownictwie. Dzięki nim i ich właściwemu dopasowaniu do konkretnego rodzaju prac możliwe jest nie tylko ich szybkie, ale także bezpieczne wykonanie. Coraz częściej jednak takie konstrukcje wykorzystuje się również w innych celach np. marketingowych. W jaki sposób można korzystać z nich w tym przypadku? Sprawdź dostępne możliwości.
Rusztowanie pod reklamę – czym powinno się charakteryzować?
W dobie stale rosnącej konkurencji rynkowej bardzo ważnym elementem marketingowym są reklamy wielkogabarytowe. Ich celem jest zwrócenie uwagi przechodniów oraz kierowców. Najczęściej można je spotkać przy głównych trasach, którymi codziennie przejeżdżają setki osób. Im większa reklama, tym większe szanse, że kierowca oraz pasażerowie zwrócą na nią uwagę. Specjaliści zajmujący się przygotowaniem konstrukcji pod tego typu reklamy, jak np. firma DAGBUD & MARBUD RUSZTOWANI, zauważają, że bardzo ważne jest w tym przypadku samo rusztowanie. Konieczne jest więc jego właściwe rozplanowanie i wykonanie solidnej konstrukcji.
Przeczytaj również: Jakie praktyczne funkcje mogą pełnić breloczki na łańcuszku?
Bezpieczne rusztowanie pod reklamę
Wyłącznie ta konstrukcja, która spełnia wszystkie wytyczne, może być uznana za bezpieczną i niestwarzającą zagrożenia dla osób znajdujących się w jej pobliżu. Dobre rusztowanie pod reklamę to powinno więc być:
Przeczytaj również: W jaki sposób wykonuje się druk na plandece?
wykonane z solidnego materiału np. wytrzymałego gatunku stali,
dopasowane pod względem grubości profili do planowanej wielkości reklamy.
Ponadto stelaż musi dopasowany do lokalizacji montażu, a ten wykonany z wykorzystaniem solidnego obciążenia unieruchamiającego konstrukcję.
Warto pamiętać, że w przypadku niektórych konstrukcji – szczególnie tych przylegających bezpośrednio do pasa ruchu drogowego czy innych ciągów komunikacyjnych – konieczne będzie uzyskanie stosownego pozwolenia na postawienie rusztowania. Kwestia ta wygląda nieco inaczej, kiedy konstrukcja oraz reklama montowane są w znacznej odległości od drogi.
Przeczytaj również: Naszywki i inne elementy odzieży jako efektowne gadżety reklamowe
Prawidłowy montaż rusztowania do celów marketingowych
Montaż rusztowania pod reklamę powinien być dokładnie zaplanowany. Nie bez znaczenia jest miejsce, w którym znajdzie się konstrukcja. Niezbędne jest także jej właściwe osadzenie w gruncie, dzięki czemu jest ona odporna na działanie niekorzystnych warunków pogodowych np. silnych podmuchów wiatru. Montaż rusztowania zleca się firmom, które mają stosowne uprawnienia. Wykwalifikowana ekipa postawi konstrukcję z dbałością o detale. Jest to ważne, aby rusztowanie, na którym zawiśnie reklama, było bezpieczne dla otoczenia.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana