Cechy dobrych banerów reklamowych
Baner to nic innego jak graficzna forma przekazu treści reklamowych. Jest to forma promocji wybierana przez większość firm. Taki rodzaj reklamy sprawdzi się na zewnątrz budynku, ale również wewnątrz. Druk wielkoformatowy odporny jest na niekorzystne warunki atmosferyczne. Na co jednak zwrócić uwagę, aby baner skutecznie przyciągnął nowych klientów?
Baner reklamowy a wygląd
Wygląd baneru reklamowego jest bardzo ważny, tak samo jak początkowe określenie jego rozmiaru. Baner powinien posiadać przykuwającą wzrok grafikę. Ważne, aby projekt graficzny był estetyczny i ciekawy. Wszystkie elementy, które mają znajdować się na banerze muszą być dokładnie przemyślane. Dobrze, aby kolorystyka była miła dla oka.
Pamiętajmy, aby baner reklamowy nie był agresywny i drażniący. Odpowiednie proporcje muszą być zachowane, tak samo jak marginesy i przestrzeń pomiędzy akapitami, która porządkuje przekaz – zauważa rozmówca reprezentujący drukarnię Strefa Xero z Warszawy.
Skuteczna reklama powinna zawierać elementy perswazji w swoim przekazie. Dobry baner na pewno przyciągnie wzrok niejednego z nas i obudzi pozytywne wrażenia. Bardzo często to właśnie grafika mocniej oddziałuje na potencjalnych klientów niż sama treść.
Interesująca treść baneru reklamowego
Dobry baner to taki, który posiada zapadający w pamięci slogan reklamowy. Hasła na banerze mogą być krzykliwe lub bezpośrednio związane z produktem, który chcemy zareklamować. Ważne, aby reklama była czytelna i aby nie było żadnych problemów z jej odczytaniem. Treść w reklamie powinna budować pozytywny wizerunek firmy oraz zachęcać do skorzystania z jej usług. Czcionka może być efektowna, jednak zwróćmy uwagę, aby tekst był krótki i czytelny, najlepiej, aby nie przekraczał 20% obrazu.
Lokalizacja baneru reklamowego
Miejsce umieszczenia baneru reklamowego jest kluczowe. Otoczenie, w jakim znaleźć ma się reklama nie powinna gryźć się z treściami, jakie ma zamiar przekazywać. Najlepsza lokalizacja to miejsce, w którym porusza się najwięcej ludzi. Zamieszczenie dużego oraz widowiskowego plakatu przy ulicach w centrum miasta, na zakorkowanych drogach czy w okolicach galerii handlowych to prosty sposób na pozyskanie nowych klientów. Jeżeli chcemy umieścić baner w naszej stolicy, drukarnia w Warszawie zajmie się zarówno projektem, jak i wydrukiem oraz zadba o jego wysoką jakość. Warto poczytać opinie i wybrać najlepszą drukarnie, np. Strefa Xero, która swoją ofertę kieruje do klientów z Warszawy oraz okolic i gwarantuje pełen profesjonalizm.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana