Artykuł sponsorowany

Cechy dobrych banerów reklamowych

Cechy dobrych banerów reklamowych

Baner to nic innego jak graficzna forma przekazu treści reklamowych. Jest to forma promocji wybierana przez większość firm. Taki rodzaj reklamy sprawdzi się na zewnątrz budynku, ale również wewnątrz. Druk wielkoformatowy odporny jest na niekorzystne warunki atmosferyczne. Na co jednak zwrócić uwagę, aby baner skutecznie przyciągnął nowych klientów?

Baner reklamowy a wygląd

Wygląd baneru reklamowego jest bardzo ważny, tak samo jak początkowe określenie jego rozmiaru. Baner powinien posiadać przykuwającą wzrok grafikę. Ważne, aby projekt graficzny był estetyczny i ciekawy. Wszystkie elementy, które mają znajdować się na banerze muszą być dokładnie przemyślane. Dobrze, aby kolorystyka była miła dla oka.

Pamiętajmy, aby baner reklamowy nie był agresywny i drażniący. Odpowiednie proporcje muszą być zachowane, tak samo jak marginesy i przestrzeń pomiędzy akapitami, która porządkuje przekaz – zauważa rozmówca reprezentujący drukarnię Strefa Xero z Warszawy.

Skuteczna reklama powinna zawierać elementy perswazji w swoim przekazie. Dobry baner na pewno przyciągnie wzrok niejednego z nas i obudzi pozytywne wrażenia. Bardzo często to właśnie grafika mocniej oddziałuje na potencjalnych klientów niż sama treść.

Interesująca treść baneru reklamowego

Dobry baner to taki, który posiada zapadający w pamięci slogan reklamowy. Hasła na banerze mogą być krzykliwe lub bezpośrednio związane z produktem, który chcemy zareklamować. Ważne, aby reklama była czytelna i aby nie było żadnych problemów z jej odczytaniem. Treść w reklamie powinna budować pozytywny wizerunek firmy oraz zachęcać do skorzystania z jej usług. Czcionka może być efektowna, jednak zwróćmy uwagę, aby tekst był krótki i czytelny, najlepiej, aby nie przekraczał 20% obrazu.

Lokalizacja baneru reklamowego

Miejsce umieszczenia baneru reklamowego jest kluczowe. Otoczenie, w jakim znaleźć ma się reklama nie powinna gryźć się z treściami, jakie ma zamiar przekazywać. Najlepsza lokalizacja to miejsce, w którym porusza się najwięcej ludzi. Zamieszczenie dużego oraz widowiskowego plakatu przy ulicach w centrum miasta, na zakorkowanych drogach czy w okolicach galerii handlowych to prosty sposób na pozyskanie nowych klientów. Jeżeli chcemy umieścić baner w naszej stolicy, drukarnia w Warszawie zajmie się zarówno projektem, jak i wydrukiem oraz zadba o jego wysoką jakość. Warto poczytać opinie i wybrać najlepszą drukarnie, np. Strefa Xero, która swoją ofertę kieruje do klientów z Warszawy oraz okolic i gwarantuje pełen profesjonalizm.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.