Bezgotówkowa jazda taxi w ramach obsługi korporacji

Bezgotówkowa jazda taksówką to duże ułatwienie nie tylko dla wielkich korporacji, ale także dla średniej wielkości firm, których pracownicy muszą być mobilni. W wielu przypadkach to dużo tańsze rozwiązanie, niż zakup samochodów służbowych oraz ich utrzymanie. Taksówka dostępna jest na telefon, a pracownik nie musi martwić się o formę płatności za przejazd do klienta.

taxi

Obsługa korporacji

Usługa bezgotówkowej jazdy taxi w ramach obsługi korporacji, to nic innego jak voucher na taksówkę – dowiadujemy się w Stowarzyszeniu kierowców TELE TAXI KATOWICE.

Firma, która jest zainteresowana korzystaniem z usług naszych taksówek podpisuje umowę, która zawiera informację o płatnościach za przejazdy w danym terminie. Zwykle jest to koniec miesiąca, kiedy księgowość działa pełną parą by uporać się z wpisaniem i rozliczeniem wszystkich faktur. Pracownicy mogą poruszać się po mieście, a także poza jego granicami, jeśli jest to zawarte w umowie, przez cały okres obowiązywania umowy. Płatności dokonywane są na podstawie faktury końcowej, w której wyszczególnione są poszczególne kursy.

Oszczędności

W przypadku firm, w których pracownicy muszą być mobilni przez cały czas swojej pracy, zakup aut służbowych jest nieodzowny. Jednak w momencie gdy podróże odbywają się od czasu do czasu, korzystanie z taksówek staje się znacznie bardziej opłacalne. Zakup samochodu to nie tylko inwestycja w pojazd, ale i koszty utrzymania. Poza paliwem potrzebujemy jeszcze przeglądów technicznych i ubezpieczenia, które może kosztować nas znacznie więcej niż skorzystanie z usług taksówkarzy. Rozliczenia bezgotówkowe są wygodne nie tylko dla pracowników, ale także dla księgowości. Pracodawca ma wówczas wgląd w zestawienie kursów, które odbyli jego podwładni, przez co można uniknąć niepotrzebnych nieporozumień. Tego typu oferty dostępne są wyłącznie w profesjonalnych korporacjach zrzeszających taksówkarzy, dlatego możemy mieć pewność, że usługi świadczone będą na najwyższym poziomie. Jest to duże udogodnienie dla firm, w których podróże służbowe odbywają się nieregularnie i w różnych godzinach, tak by dopasować spotkania do potrzeb klientów.