Do czego służą ekspozytory frezowane?

W handlu detalicznym olbrzymią rolę odgrywa właściwa promocja produktów w lokalu sprzedażowym. Najprostszą i najskuteczniejszą metodą zachęcania do zakupu konkretnych produktów jest wykorzystanie materiałów POS, takich jak ekspozytory, stojaki, display’e czy regały ekspozycyjne. Dzięki nim klient natychmiast i nieuchronnie dostrzeże promowany towar, co skłoni go do rozważenia możliwości zakupu.

Pod skrótem POS (z ang. point of sale) kryją się materiały wspierające sprzedaż. Ustawiane są one przy kasach oraz w innych strategicznych punktach sklepu, by wzbudzić zainteresowanie klientów konkretnymi towarami – wyjaśnia nasz rozmówca z przedsiębiorstwa Scaffo, będącego producentem wzorników i materiałów reklamowych.

Jakość ekspozytorów i innych materiałów POS

Aby ustawione w lokalu sprzedażowym materiały promocyjne rzeczywiście spełniały swoją funkcję, czyli skutecznie nakłaniały klientów do zakupu, muszą charakteryzować się wysoką jakością wykonania. Przede wszystkim powinny więc być atrakcyjne wizualnie. Na estetykę ekspozytorów wpływa zarówno jakość projektu, jak i staranność wykonania.

Jedną z najlepszych metod produkcji ekspozytorów o wysokich walorach dekoracyjnych jest frezowanie, czyli obróbka materiału z wykorzystaniem zaawansowanych maszyn CNC, umożliwiających wykonanie dowolnego, bardzo precyzyjnego wzoru na jego powierzchni.

Atrakcyjne wzornictwo to jednak nie wszystko. Dobry ekspozytor frezowany powinien być wytrzymały i już samym wyglądem wzbudzać wrażenie solidności. Dlatego tak ważny jest wybór odpowiednich materiałów do jego produkcji.

Materiały POS – nie tylko ekspozytory

Ekspozytory frezowane są najchętniej wybieranym rodzajem materiałów wspierających sprzedaż, jednak w do budowy strategii marketingowej w sklepie możemy wykorzystać także inne elementy. Profesjonalny producent materiałów POS jest w stanie zaprojektować i wykonać dowolne systemy ekspozycyjne, wykorzystujące m.in. regały, topery, stojaki podłogowe i naladowe, a także wiszące.

W przedsiębiorstwach działających w branży budowlanej, architektonicznej i dekoracyjnej bardzo ważne jest umożliwienie klientom łatwego przeglądania proponowanej oferty. Dlatego w takich firmach niezbędne jest korzystanie z wzorników dostępnych wykładzin, laminatów, tkanin, fug czy kamienia oraz kolorów farb. Wzorniki materiałów wykończeniowych mogą przybierać postać listewkową, książkową lub tablic.

Jeżeli zależy ci na zwiększeniu sprzedaży i mocniejszym zainteresowaniu klientów twoimi produktami, koniecznie zapoznaj się z propozycją materiałów POS i wzorników producenta Scaffo z Bielska-Białej.