Długopis firmowy jako gadżet reklamowy

Chyba nikogo już nie trzeba przekonywać, jak ważna w promocji marki jest reklama. Rozpoznawalność marki to duży sukces, dlatego warto inwestować w dobrą reklamę, a jej przykładem są gadżety reklamowe, na przykład artykuły biurowe. To miłe upominki, które zawierają nazwę lub logo firmy. Ich niewielki rozmiar i użyteczność pozwala na stosowanie ich przez klientów każdego dnia.

Długopis

Artykuły piśmiennicze w reklamie.

Wśród powszechnie stosowanych w reklamie gadżetów znajdziemy artykuły piśmiennicze. Zaliczymy do nich długopisy, pióra, kredki i ołówki. Wszystkie charakteryzują się niedużym rozmiarem, odpowiednim jednak by umieścić na nich nazwę lub logo firmy, a nawet hasło reklamowe. Tego typu artykułów biurowych używamy codziennie podczas pracy, co sprzyja zapamiętaniu loga naszej firmy oraz budowaniu jej pozytywnego wizerunku – radzi pracownik firmy VIDEODRUK gadżety reklamowe.

Do najbardziej popularnych upominków reklamowych należą długopisy firmowe. Możliwości ich zaprojektowania są ogromne. Dostępne są w różnych modelach, kolorach oraz mogą być wykonane z różnych materiałów. Materiały, z których produkowane są długopisy to:

  • Plastik, który wyróżnia niska cena i duże możliwości wyboru formy i koloru.
  • Metal, na którym doskonale prezentuje się grawer z logo firmy.
  • Drewno świetnie wpisuje się w ekologiczną filozofię prowadzenia firmy.
  • Tektura to kolejny trend eko, nadal jednak oryginalny.

Wybierając długopis jako podarunek reklamowy, możemy mieć pewność, że zostanie on chętnie przyjęty i będzie przydatnym narzędziem w rękach naszych klientów. To element nieodzowny biurowego życia. Można zdecydować się na specjalną edycję długopisów firmowych, tylko dla wybranych kontrahentów. Warto wtedy zdecydować się na niebanalny materiał, jakim jest na przykład drewno oraz odpowiednio dopasowaną grafikę, która będzie budziła korzystne skojarzenia z naszą działalnością. Dla tej grupy klientów można też wybrać trwałe długopisy metalowe z eleganckim grawerem.

Zalety długopisów firmowych.

Długopisy reklamowe cieszą się dużą popularnością wśród firm promujących swoją markę. Dlaczego? Oto najważniejsze powody:

  1. Cena. Długopis to stosunkowo tani przedmiot. Zamawiając większą ilość takich samych artykułów, możemy negocjować cenę.
  2. Użyteczność. Piszemy codziennie zarówno w pracy, jak i w domu. Stosujemy długopisy w życiu prywatnym i służbowym i potrzebujemy ich każdego dnia.
  3. Rozpoznawalność marki. Jeśli codziennie korzystamy z długopisu opatrzonego określonym logo, to zaczynamy kojarzyć nazwę reklamodawcy.

Te kilka zalet nieustannie wpływa na popularność długopisów na firmowej liście gadżetów reklamowych. Planując działania promocyjne, warto wziąć długopis pod uwagę.

śr. ocena 5 / głosów 1