Gadżety reklamowe dla podróżników
Gadżety reklamowe będą skuteczne tylko wtedy, gdy reklama zostanie umiejętnie połączona z potrzebami odbiorcy. Dlatego też m.in. firmy z branży turystycznej powinny wykorzystać to, że podróżnik chętnie używa akcesoriów takich jak: plecak, torba, dmuchana poduszka, identyfikator do bagażu lub pokrowiec na ubranie, które jednocześnie mogą być idealną powierzchnią reklamową. Czy faktycznie warto umieszczać logotyp lub adres internetowy firmowej strony na tego typu akcesoriach?
Jakie gadżety reklamowe będą idealne dla podróżników?
Gadżety reklamowe dla podróżników mogą być świetnym sposobem na reklamę m.in. dla firm z branży turystycznej (biur podróży, sklepów ze sprzętem turystycznym), jak również branż nietypowych, z którymi bardzo często stykają się podróżnicy np. firm farmaceutycznych (leki na malarie, problemy żołądkowe), poradni medycznych (szczepienia obowiązkowe i zalecane), firm produkujących akcesoria elektroniczne (aparaty fotograficzne, kamery, statywy), firm z branży spożywczej (produkty instant) i wielu innych. Tym samym daje to wszystkim tym firmom duże możliwości reklamowe – zarówno dla swoich usług bądź produktów, jak również w celach wizerunkowych (m.in. wzrasta rozpoznawalność marki). Każdy wie, że podróżnik wyposażony jest przede wszystkim w plecak lub torbę, jednak chętnie korzysta także ze sprzętów takich jak: portfel podróżny z power bankiem, kłódki z identyfikatorem, wagi do bagażu oraz z innych akcesoriów (poduszka dmuchana, pokrowiec na ubrania i buty itp.). Każdy z tych przedmiotów nada się jako idealna powierzchnia reklamowa dla firm, których to właśnie podróżnicy są wymarzonym klientem. Oczywiście sprawdzą się również dodatkowe gadżety reklamowe (np. kubki z nadrukiem, długopisy, smycze reklamowe i słodkie upominki), jednak powinny być traktowane jako uzupełnienie akcesoriów typowo podróżniczych.Reklama: Czemu warto zdecydować się na gadżety reklamowe dla podróżników?
Gadżety dla podróżników stanowią idealną powierzchnię reklamową dla wszystkich firm, których to właśnie oni są odbiorcami. Akcesoria podróżnicze z logotypem firmy lub adresem strony internetowej marki to reklama, która dosłownie idzie w świat. W gronie podróżników bardzo często rozmawia się o polecanych firmach, w których np. warto zakupić sprzęt lub inne zaopatrzenie potrzebne w podróży. Warto podkreślić, że każdy z tych przedmiotów (np. plecak) widoczny są także na zdjęciach, co wzmacnia świadomość o istnieniu danej firmy. Dodatkowo, tego typu gadżety reklamowe (np. wykonane w firmie Videodruk z Wrocławia) mogą być świetnym gratisem i jeśli będą dobrze wykonane oraz przydadzą się w podróży, zapewnią odbiorcy dobre wspomnienia o danej firmie. Ponadto, plecak, poduszka, pokrowiec na ubrania bądź waga do bagażu z logotypem firmy, to także zapewnienie przez firmę odbiorców, że zna ich potrzeby, przez co staje się im bliższa. Dzięki tego typu nienachalnej reklamie firma zyskuje w oczach swoich klientów, wzmacnia rozpoznawalność marki oraz buduje zaufanie, co może być inwestycją, która przełoży się na sprzedaż lub korzystanie z proponowanych usług.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana