Artykuł sponsorowany

Gadżety reklamowe dla podróżników

Gadżety reklamowe dla podróżników

Gadżety reklamowe będą skuteczne tylko wtedy, gdy reklama zostanie umiejętnie połączona z potrzebami odbiorcy. Dlatego też m.in. firmy z branży turystycznej powinny wykorzystać to, że podróżnik chętnie używa akcesoriów takich jak: plecak, torba, dmuchana poduszka, identyfikator do bagażu lub pokrowiec na ubranie, które jednocześnie mogą być idealną powierzchnią reklamową. Czy faktycznie warto umieszczać logotyp lub adres internetowy firmowej strony na tego typu akcesoriach?

Jakie gadżety reklamowe będą idealne dla podróżników?

Gadżety reklamowe dla podróżników mogą być świetnym sposobem na reklamę m.in. dla firm z branży turystycznej (biur podróży, sklepów ze sprzętem turystycznym), jak również branż nietypowych, z którymi bardzo często stykają się podróżnicy np. firm farmaceutycznych (leki na malarie, problemy żołądkowe), poradni medycznych (szczepienia obowiązkowe i zalecane), firm produkujących akcesoria elektroniczne (aparaty fotograficzne, kamery, statywy), firm z branży spożywczej (produkty instant) i wielu innych. Tym samym daje to wszystkim tym firmom duże możliwości reklamowe – zarówno dla swoich usług bądź produktów, jak również w celach wizerunkowych (m.in. wzrasta rozpoznawalność marki). Każdy wie, że podróżnik wyposażony jest przede wszystkim w plecak lub torbę, jednak chętnie korzysta także ze sprzętów takich jak: portfel podróżny z power bankiem, kłódki z identyfikatorem, wagi do bagażu oraz z innych akcesoriów (poduszka dmuchana, pokrowiec na ubrania i buty itp.). Każdy z tych przedmiotów nada się jako idealna powierzchnia reklamowa dla firm, których to właśnie podróżnicy są wymarzonym klientem. Oczywiście sprawdzą się również dodatkowe gadżety reklamowe (np. kubki z nadrukiem, długopisy, smycze reklamowe i słodkie upominki), jednak powinny być traktowane jako uzupełnienie akcesoriów typowo podróżniczych.

Reklama: Czemu warto zdecydować się na gadżety reklamowe dla podróżników?

Gadżety dla podróżników stanowią idealną powierzchnię reklamową dla wszystkich firm, których to właśnie oni są odbiorcami. Akcesoria podróżnicze z logotypem firmy lub adresem strony internetowej marki to reklama, która dosłownie idzie w świat. W gronie podróżników bardzo często rozmawia się o polecanych firmach, w których np. warto zakupić sprzęt lub inne zaopatrzenie potrzebne w podróży. Warto podkreślić, że każdy z tych przedmiotów (np. plecak) widoczny są także na zdjęciach, co wzmacnia świadomość o istnieniu danej firmy. Dodatkowo, tego typu gadżety reklamowe (np. wykonane w firmie Videodruk z Wrocławia) mogą być świetnym gratisem i jeśli będą dobrze wykonane oraz przydadzą się w podróży, zapewnią odbiorcy dobre wspomnienia o danej firmie. Ponadto, plecak, poduszka, pokrowiec na ubrania bądź waga do bagażu z logotypem firmy, to także zapewnienie przez firmę odbiorców, że zna ich potrzeby, przez co staje się im bliższa. Dzięki tego typu nienachalnej reklamie firma zyskuje w oczach swoich klientów, wzmacnia rozpoznawalność marki oraz buduje zaufanie, co może być inwestycją, która przełoży się na sprzedaż lub korzystanie z proponowanych usług.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.