Artykuł sponsorowany

Jak wypromować swoje produkty i usługi na targach?

Jak wypromować swoje produkty i usługi na targach?

Uczestnictwo w targach to nie tylko przedstawienie swojej oferty, ale również zmaganie się z innymi firmami w walce o klientów. W tym celu trzeba przygotować odpowiednio duże i funkcjonalne stoisko oraz właściwie je zareklamować. Ponadto trzeba zainteresować potencjalnych klientów oraz utrzymać z nimi dobry kontakt, co może pozwolić na ich pozyskanie.

Przygotowanie stoiska wystawienniczego

Podstawą udanych targów jest profesjonalne stoisko wystawiennicze. W tym celu najlepiej jest skorzystać z usług firmy o wieloletnim doświadczeniu, która jest w stanie stworzyć stoisko atrakcyjniejsze od innych. Należy jednak pamiętać, by nie kierować się zasadą „im większe tym lepsze”. Wielkość powinna zależeć od tego, jak ma ono funkcjonować i jak wiele produktów i usług chcemy na nim przedstawić. Niewielkie oferty wystawiennicze mogą potrzebować jedynie stoisk systemowych. Są tanie, proste i szybko się rozkładają. Specjalistyczne konstrukcje, które mają być duże i funkcjonalne to stoiska indywidualne. Najlepiej sprawdzają się u dużych przedsiębiorców z bogatą ofertą.

Rozreklamowanie stoiska

Stoisko wystawiennicze musi się odpowiednio reklamować. Flagi czy rollupy powinny z daleka pokazywać, gdzie można zobaczyć usługi lub produkty danej firmy. Na stoisku obowiązkowo powinny znaleźć się katalogi lub ulotki z obowiązującymi ofertami oraz wizualna prezentacja produktu, który wytwarza firma. Jedną z form reklamy jest umieszczenie logo i nazwy firmy na różnego rodzaju gadżetach czy przyrządach biurowych, które można wręczać gościom. Także personel może być ubrany w firmowe kolory, aby wyróżniał się na tle innych osób. Specjalista z firmy Art-Co w Ząbkach tłumaczy:

Przy tworzeniu reklam istotne jest pewne wyczucie i konsekwencja. Przeważnie dominują barwy, które znajdują się w naszym logo. Zbyt wiele mocnych kolorów na różnych elementach może sprawić, że stoisko będzie wyglądać komicznie.

Utrzymanie kontaktu z klientem

Targi są także doskonałym sposobem, by przygotować klientów do nadchodzącej promocji albo wejścia na rynek nowego produktu. Najważniejszy będzie kontakt z potencjalnymi klientami. Można od nich dowiedzieć się, co sądzą o produktach i ofertach oraz jakie są ich oczekiwania wobec usług naszej firmy. W tym celu potrzebny jest otwarty i komunikatywny personel. Dodatkowo można rozdawać darmowe próbki produktów lub oferować skorzystanie z usług po rabacie. Doskonałym pomysłem jest konkurs z nagrodami, który przyciągnie widzów.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.