Kurier na już, czyli którą usługę kurierską wybrać

Dobre usługi kurierskie mają 3 cechy: są szybkie, tanie i bezpieczne. Przy czym podczas zamawiania kuriera stawiamy na niską cenę; po zamówieniu nie możemy doczekać się przesyłki, a bezpieczeństwo doceniamy dopiero wtedy, gdy przesyłka dotrze do nas uszkodzona. Jak wybrać usługę spośród tak wielkiej liczby ofert kurierskich?

kurier

Masz ostatnie 5 minut na zamówienie? Sprawdź godziny pracy firmy kurierskiej

Jeżeli zamawiasz towar w ostatniej chwili i obawiasz się, że nie dotrze na czas; jeżeli zamawiasz prezent na święta w przeddzień Wigilii i nie wiesz, czy uda Ci się obdarować bliską osobę – nie ryzykuj!

Czyli w takiej sytuacji należy zrezygnować z zamówienia?

Niekoniecznie, być może sklep internetowy, w którym planujesz zakupy, korzysta z usług firmy kurierskiej pracującej 24h na dobę! Chcesz złożyć zamówienie przed świętami? Sprawdź koniecznie, jaki jest świąteczny tryb pracy kuriera.

Kurierzy, ścigając się o każdego następnego klienta i wychodząc naprzeciw najbardziej wygórowanym oczekiwaniom, zapewniają transport przez całą dobę, także w weekendy. Coraz więcej firm kurierskich chce trafić również do tego klienta, który wszystko zostawia na ostatnią chwilę…

Paczkomaty – modne i nowoczesne rozwiązania kurierskie

Oprócz przesyłek pocztowych i kurierskich coraz większą popularność zyskują paczkomaty. To stosunkowo tanie rozwiązanie pomaga w sprawnym transporcie przesyłek, a także daje możliwości odebrania przesyłki w dowolnym momencie. Co prawda, aby odbiorca wziął w ręce zamówiony towar, musi wyjść z domu i dotrzeć do wybranego paczkomatu w swoim mieście. Nie ma jednak stresu i ryzyka, że kurier nie zastanie nas w domu. To modne rozwiązanie celujące w niezależność klienta oraz oferujące atrakcyjne ceny.

Z perspektywy przedsiębiorcy, czyli współpraca z firmą kurierską

Być może Twoja działalność wymaga stałej współpracy z firmą kurierską. Jeżeli na przykład sklep internetowy, nie obędzie się bez podpisania kontraktu z kurierem. Sprzedawcy towaru zależy bez wątpienia na jak najniższych kosztach takiej usługi. Pamiętaj jednak, że musisz wybrać kuriera nie dla siebie, ale dla swojego klienta! Jeśli postawisz na cenę i kurier nie spełni oczekiwań klientów, w mgnieniu oka stracisz ich w bardzo prosty sposób: gdy Twoja oferta ich nie zadowoli, znajdą taką samą gdzieś indziej.