Notes firmowy – gadżet, który wzmacnia wizerunek

Narzędzi do budowania wizerunku marki w świadomości klientów obecnych i potencjalnych jest obecnie bez liku. Obok tradycyjnych już środków przekazu, takich jak reklama outdoroowa czy kampanie prasowe, w ostatniej dekadzie rośnie w siłę przekaz internetowy. Duży zasięg medium i stosunkowo niewielkie koszty działań marketingowych online skłaniają niektórych przedsiębiorców do rezygnacji z konwencjonalnych metod. Czy słusznie?

notes-firmowy

Czy promocja w Internecie wystarczy?

Nie ulega wątpliwości, że wykorzystanie internetowych narzędzi marketingowych pozwala dotrzeć do najszerszej grupy odbiorców. Co więcej, informacje o twojej firmie przekazywane tą drogą dosięgają użytkowników sieci w dowolnej chwili i w każdym miejscu. Zatem jeśli prowadzisz działalność o dużym zasięgu, twoja obecność w Internecie jest obowiązkowa. Ale czy to wystarczy?

Promowanie marki w Internecie jest potrzebne, a zasadność działań marketingowych online – bezsprzeczna. Jednak w sytuacji, gdy chcemy utrwalać wizerunek swojego przedsiębiorstwa w świadomości klientów, potrzebne są bardziej zindywidualizowane działania.

Pamiętajmy, że to emocje odgrywają największą rolę podczas podejmowania decyzji zakupowych. Dlatego strategia marketingowa, która obejmuje bezpośredni zwrot do klienta, podkreśla jego wyjątkowość i w pewnym sensie wynagradza, z pewnością przyniesie znacznie większe korzyści. Najprostszym narzędziem do jej realizacji są gadżety reklamowe – mówi ekspert z drukarni Aqrat we Wrocławiu.

Notes firmowy – gadżet, którym zdobędziesz serce i wierność klienta

Decyzje zakupowe wszystkich przedsiębiorstw zapadają w ich biurach. Czy chciałbyś, żeby  podczas ich zapadania, potencjalnemu klientowi towarzyszył reprezentant twojej firmy? Twoi sprzedawcy oczywiście nie mogą przesiadywać pod drzwiami klientów, czekając na właściwy moment na przypomnienie o waszej ofercie. Ale twoja obecność jest możliwa za pośrednictwem gadżetów reklamowych.

Wyobraź sobie taką sytuację: osoba odpowiedzialna za zakupy w przedsiębiorstwie przygotowuje listę towarów do zamówienia. Czasami korzysta z baz komputerowych, jednak często posiłkuje się odręcznymi notatkami na kartce. Odchodzi od biurka, by przedyskutować potrzeby zakupowe z innymi pracownikami. Ich sugestie też zapisuje odręcznie, w notesie bądź planerze. Na jego okładce lub w stopce każdej ze stron widnieje twoje logo i dane kontaktowe. Oferta którego dostawcy będzie sprawdzona w pierwszej kolejności?

Praktyczne gadżety reklamowe, obecne w biurze twoich klientów, nie pozwolą zapomnieć o ofercie twojej firmy. Jednak to nie wszystko. Wręczając klientom notesy firmowe, kalendarze czy podstawki pod kubki, wykonujesz miły gest, który na pewno nie będzie zapomniany. Notes firmowy jako upominek nie tylko wzmacnia wizerunek marki, ale też naturalnie wzbudza sympatię. A przecież właśnie na tym polega kreowanie dobrego wizerunku marki.

Jak wybrać notes na upominek i jak go wręczyć?

Stworzenie notesu firmowego na upominek dla klientów nie musi być kosztowne. Jeśli planujesz rozdawać takie gadżety podczas targów bądź konferencji, możesz zdecydować się na wersję najbardziej ekonomiczną, czyli niewielkie bloczki klejone. Składając zamówienie w drukarni, sam decydujesz o ilości i formacie stron.

Jeżeli planujesz rozsyłać upominki do obecnych klientów drogą pocztową, np. w charakterze upominku świątecznego, weź pod uwagę zamówienie bardziej oryginalnych notesów na spirali w twardej oprawie. Przygotowanie takich gadżetów jest nieco bardziej kosztowne, jednak przygotowując tak piękny upominek dla swojego klienta, z pewnością wywrzesz na nim duże wrażenie, a inwestycja będzie procentowała bardzo długo.

śr. ocena 5 / głosów 5