Oklejenie samochodu skuteczną formą reklamy
W mieście każda powierzchnia może stać się nośnikiem reklamowym. Nikogo nie dziwią już murale reklamowe, ogromne billboardy, które zakrywają budynki, gąszcz szyldów, potykacze czy szyby przystankowe oklejone reklamami. Aby wyróżnić się w tej dżungli, trzeba nieco zmienić podejście. Prostym sposobem na dotarcie do wielu odbiorców jest stworzenie mobilnej reklamy przez oklejenie samochodu.
Jak przebiega oklejanie samochodów?
Wiele przedsiębiorstw dysponuje samochodem firmowym, a niekiedy całą ich flotą. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby wóz był nie tylko środkiem transportu, ale też nośnikiem reklamy. Osoby, które chcą zwiększyć swoją widoczność i oznakować samochód, mogą skorzystać z usług pracowni reklamy AA Studio Kombiko. Niektórzy próbują oklejać samochody samodzielnie. Nie wydaje się, aby był to dobry pomysł. Ponieważ bryła pojazdu jest złożona, konieczny jest przemyślany projekt. Oklejanie wymaga dużej precyzji, umiejętności i profesjonalnego sprzętu, aby okleina trzymała się pewnie przez długi czas. Osoby, które zdecydują się powierzyć to zadanie studiu reklamy, przedstawiają swoje pomysły na to, jak miałby wyglądać samochód. Nakreślają też swoje oczekiwania co do efektu: może być dynamiczny, elegancki, minimalistyczny czy krzykliwy – w zależności od potrzeb. Na podstawie rozmowy profesjonalni graficy przygotowują projekt, dopasowując go nie tylko do tego, jak widzi to klient, ale też uwzględniając specyfikę bryły auta. Następnie efekty są przedstawiane w postaci wizualizacji, dzięki czemu można zgłosić ewentualne poprawki, zanim jeszcze samochód zostanie oklejony. Gdy projekt zostanie zaakceptowany, przychodzi czas na wydruk, a wreszcie oklejenie auta. Klejona powierzchnia musi być przygotowana, tzn. dokładnie oczyszczona i osuszona. Specjaliści dysponują sprzętem i umiejętnościami, dzięki którym samochód jest oklejony tak precyzyjnie, że trudno się zorientować, czy mamy do czynienia z naklejką czy z lakierem.Czy oklejenie samochodu jest skuteczną reklamą?
Oklejenie samochodu jest nie tylko skuteczną, ale też tanią formą reklamy. O skuteczności przesądza fakt, że można docierać do ogromnej liczby odbiorców, wykorzystując tylko jeden nośnik. Im więcej jeździmy, tym większa świadomość marki w otoczeniu. Można więc docierać ze swoim przekazem marketingowym wszędzie tam, gdzie są drogi – bez żadnych ograniczeń! Istotny jest też fakt, że nasz nośnik reklamowy nic nie kosztuje. Płacimy jedynie za oklejenie, co jest zdecydowanie korzystniejsze niż okresowe opłaty za billboard czy inny nośnik reklamy zewnętrznej. Oklejony samochód spełnia swoje zadanie o każdej porze dnia i nocy – jeżdżąc, stojąc na parkingu, a nawet podczas naprawy w warsztacie. Zawsze znajdzie się odbiorca, w którego pamięci zakoduje się nazwa, logo czy identyfikacja wizualna firmy.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana