Artykuł sponsorowany

Oklejenie samochodu skuteczną formą reklamy

Oklejenie samochodu skuteczną formą reklamy

W mieście każda powierzchnia może stać się nośnikiem reklamowym. Nikogo nie dziwią już murale reklamowe, ogromne billboardy, które zakrywają budynki, gąszcz szyldów, potykacze czy szyby przystankowe oklejone reklamami. Aby wyróżnić się w tej dżungli, trzeba nieco zmienić podejście. Prostym sposobem na dotarcie do wielu odbiorców jest stworzenie mobilnej reklamy przez oklejenie samochodu.

Jak przebiega oklejanie samochodów?

Wiele przedsiębiorstw dysponuje samochodem firmowym, a niekiedy całą ich flotą. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby wóz był nie tylko środkiem transportu, ale też nośnikiem reklamy. Osoby, które chcą zwiększyć swoją widoczność i oznakować samochód, mogą skorzystać z usług pracowni reklamy AA Studio Kombiko. Niektórzy próbują oklejać samochody samodzielnie. Nie wydaje się, aby był to dobry pomysł. Ponieważ bryła pojazdu jest złożona, konieczny jest przemyślany projekt. Oklejanie wymaga dużej precyzji, umiejętności i profesjonalnego sprzętu, aby okleina trzymała się pewnie przez długi czas. Osoby, które zdecydują się powierzyć to zadanie studiu reklamy, przedstawiają swoje pomysły na to, jak miałby wyglądać samochód. Nakreślają też swoje oczekiwania co do efektu: może być dynamiczny, elegancki, minimalistyczny czy krzykliwy – w zależności od potrzeb. Na podstawie rozmowy profesjonalni graficy przygotowują projekt, dopasowując go nie tylko do tego, jak widzi to klient, ale też uwzględniając specyfikę bryły auta. Następnie efekty są przedstawiane w postaci wizualizacji, dzięki czemu można zgłosić ewentualne poprawki, zanim jeszcze samochód zostanie oklejony. Gdy projekt zostanie zaakceptowany, przychodzi czas na wydruk, a wreszcie oklejenie auta. Klejona powierzchnia musi być przygotowana, tzn. dokładnie oczyszczona i osuszona. Specjaliści dysponują sprzętem i umiejętnościami, dzięki którym samochód jest oklejony tak precyzyjnie, że trudno się zorientować, czy mamy do czynienia z naklejką czy z lakierem.

Czy oklejenie samochodu jest skuteczną reklamą?

Oklejenie samochodu jest nie tylko skuteczną, ale też tanią formą reklamy. O skuteczności przesądza fakt, że można docierać do ogromnej liczby odbiorców, wykorzystując tylko jeden nośnik. Im więcej jeździmy, tym większa świadomość marki w otoczeniu. Można więc docierać ze swoim przekazem marketingowym wszędzie tam, gdzie są drogi – bez żadnych ograniczeń! Istotny jest też fakt, że nasz nośnik reklamowy nic nie kosztuje. Płacimy jedynie za oklejenie, co jest zdecydowanie korzystniejsze niż okresowe opłaty za billboard czy inny nośnik reklamy zewnętrznej. Oklejony samochód spełnia swoje zadanie o każdej porze dnia i nocy – jeżdżąc, stojąc na parkingu, a nawet podczas naprawy w warsztacie. Zawsze znajdzie się odbiorca, w którego pamięci zakoduje się nazwa, logo czy identyfikacja wizualna firmy.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.