Artykuł sponsorowany

Oryginalne elementy stoisk targowych

Oryginalne elementy stoisk targowych

Słowo targ do niedawna kojarzyło nam się wyłącznie z miejscem, w którym można kupić świeżutkie produkty spożywcze albo odzież sprowadzaną z dalekich krajów, niekoniecznie określaną jako towar najwyższej jakości. Obecnie targi to także mniejsze i większe przedsięwzięcia, które możemy też nazywać wystawami, podczas których prezentują się przedsiębiorcy z przeróżnych branż. Mogą to być targi mody, czy wyrobów spożywczych, targi kolejowe, gastronomiczne, czy nawet sakralne. Rozrzut branż jest naprawdę spory. Każdej firmie, które prezentuje swoje stoisko podczas targów, zależy na tym, by przyciągać wzrok potencjalnych klientów i wyróżniać się na tle innych przedsiębiorców. Jak to zrobić?

Dlaczego wybrać się na targi?

Rozpocznijmy od krótkiego wstępu, dlaczego właściwie warto wybrać się na targi, skoro dostępnych jest mnóstwo innych rodzajów reklamy? Trendy w reklamie zmieniają się dziś bardzo szybko, jednak każdy specjalista od marketingu z pewnością zgodzi się ze stwierdzeniem, że nic nie zastąpi spotkania twarzą w twarz. Stoisko na targach i wystawach kreuje element kampanii wizerunkowej naszej firmy. Sposób, w jaki je zorganizujemy, może sprawić, że odwiedzający targi zapamiętają nas na bardzo długo, ze względu na szereg pozytywnych skojarzeń. Nie powinniśmy więc traktować go wyłącznie jako punkt udzielania informacji, miejsce, z którego można zabrać ulotkę i usłyszeć kilka słów na temat naszej działalności.

Jak powinno wyglądać udane stoisko?

Specjaliści dzielą stoiska targowe na trzy podstawowe kategorie: stoiska systemowe, indywidualne oraz nietypowe. Każde z nich może wywołać efekt, na jakim nam zależy, pod warunkiem, że zostanie dobrze przemyślane, zaprojektowane i oczywiście wykonane.
Firmy, które zajmują się projektowaniem i wykonywaniem stoisk, tworzą swoje własne stoiska systemowe - mówi nam przedstawiciel firmy Art-co z siedzibą w Chynowie.
Przykład to konstrukcja oktagonalna, zbudowana z aluminiowych profili wypełnionych wkładami HDF, która charakteryzuje się prostym montażem. Stoiska indywidualne to połączenia konstrukcji wystawienniczych z elementami pozasystemowi. Elementy te mogą być wykonane z drewna, płyt gipsowych, czy pleksi. Na stoisku znajduje się zazwyczaj podest, lada, gablota, sufit oraz witryna. Na życzenie klienta mogą zostać wykonane dodatkowe elementy z różnego rodzaju materiałów. Stoisko nietypowe jest tworzone indywidualnie według wizji klienta. Może mieć dowolny kształt i formę, a efekt zależy właściwie wyłącznie od wyobraźni i fantazji przedsiębiorcy. Projektant zawsze może doradzić, które rozwiązanie sprawdzi się lepiej, np. który materiał lepiej jest wybrać do stworzenia nietypowej gabloty. Oryginalne elementy stoisk targowych mogą przyciągnąć wielu potencjalnych klientów

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.