Kilka pomysłów na idealne gadżety reklamowe

Wręczenie gadżetu reklamowego jest bardzo dobrym sposobem na promocję, budowanie wizerunku firmy oraz długotrwałych relacji z klientami. Mimo iż jest to jedynie uzupełnienie profesjonalnej współpracy, warto zadbać o tego typu upominek, którego przekazanie jest sposobem wyrażenia sympatii i docenienia klienta. Każdy prezent wywołuje pozytywne emocje i miło się kojarzy, a biznes tworzą ludzie, dlatego należy o nich dbać. Czasami przedsiębiorcy nie zdają sobie z tego sprawy, ale promocja firmy w ten sposób może przynieść jej ogromne korzyści.

Klasyka wśród gadżetów reklamowych

Najpopularniejsze są praktyczne gadżety reklamowe, wśród których prym wiodą długopisy, breloczki, notatniki, kalendarze, kubki czy smycze. Są to standardowe upominki, które można otrzymać np. podczas branżowych targów. Nie oznacza to jednak, że nie można do tego rodzaju gadżetów wprowadzić odrobiny kreatywności. Długopisy w różnych kolorach, notatniki o nieregularnych kształtach lub kalendarz z zabawnymi grafikami i wyeksponowanymi logo na dłużej pozostaną w pamięci potencjalnych klientów, którzy skojarzą dany upominek z konkretną firmą.

Czym można zaskoczyć swoich klientów?

Jeżeli już mówimy o pozostaniu w pamięci odbiorców naszych usług, zwłaszcza tych lojalnych, warto pójść o krok dalej i zamiast typowych długopisów oraz smyczy podarować gadżet wyższej jakości. Agencje reklamowe przygotowujące gadżety na specjalne zamówienie mają w swojej ofercie pełen asortyment zaskakujących produktów. Trzymając się założenia, że upominek ma być przede wszystkim praktyczny, używany na co dzień, do wyboru mamy m.in. pamięć USB, power bank, portfele lub słuchawki. Ciekawym rozwiązaniem jest również podarowanie części garderoby, takich jak: koszulki, bluzy, kurtki, czapki, a także ręczniki kąpielowe czy ekologiczne torby. W takiej sytuacji należy pamiętać, aby każdy klient otrzymał koszulkę lub bluzę w swoim rozmiarze.

Cel inwestycji w gadżety reklamowe

Relacje z ludźmi są głównym elementem udanego biznesu, a prezenty odgrywają tutaj bardzo ważną rolę. Potrafią bowiem skutecznie przypomnieć o działalności firmy, a także, w przypadku dłuższej znajomości, zacieśnić relacje, stworzyć lojalność i zbudować długotrwałe zaufanie. Jest to także idealne rozwiązanie w przypadku programów lojalnościowych, w których klienci zbierają przez dłuższy okres punkty będące podstawą do wymiany na wartościowe nagrody – zauważa specjalista firmy Trober Polska, która oferuje m.in. gadżety reklamowe z możliwością grawerowania, etykietowania, haftowania, tłoczenia i wykonania dowolnego nadruku różnymi metodami druku.