Zalety wielkopowierzchniowych reklam podświetlanych

Znana od dawna prawda głosi, że reklama jest dźwignią handlu. Pierwszymi formami reklamy były ustne nawoływania handlarzy i usługodawców, które miały wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów. Z czasem próby informowania o działalności danej firmy przybrały znacznie bardziej wyrafinowane i skuteczne formy. Obecnie pojęcie reklamy kojarzy się przede wszystkim z krótkimi spotami, które można zobaczyć w telewizji lub usłyszeć w radiu, bądź też z reklamą prasową i internetową. Mimo to najpowszechniej wybierane przez przedsiębiorców – zarówno jeśli chodzi o wielkie korporacje i lokalne firmy – są reklamy zewnętrzne. Do grupy tej zaliczamy wielkopowierzchniowe reklamy podświetlane.

reklamy wielkopowierzchniowe

Czym jest wielkopowierzchniowa reklama podświetlana?

Od dziesięcioleci w przestrzeni miejskiej obecne są billboardy, czyli nośniki reklamowe w postaci dużych rozmiarów tablic, montowanych często na elewacjach budynków lub umieszczanych jako wolnostojące obiekty (np. przy drogach szybkiego ruchu). Ich dużą zaletą jest stosunkowo niska cena, ograniczenie ilości przekazywanych informacji do niezbędnego minimum (dzięki czemu przekaz jest odbierany i kodowany w pamięci odbiorcy w bardzo krótkim czasie) oraz możliwość docierania do potencjalnych klientów praktycznie non-stop przez cały okres eskpozycji reklamy. Wielkopowierzchniowa reklama podświetlana– są to gabloty, które w miejscu ekspozycji reklamy posiadają podświetlenie (najczęściej wykonane z diod LED).

Zalety reklamy podświetlanej

Nośniki reklamowe tego rodzaju posiadają te same plusy, co billboardy oraz inne formy reklamy wielkopowierzchniowej, a więc: długoterminową ekspozycję przekazu, możliwość ograniczenia ilości informacji do niezbędnego minimum oraz cenę, pozwalającą reklamować swoje usługi nawet małym i średnim firmom o zasięgu lokalnym. Ich ogromną zaletą jest fakt, że są bardzo dobrze widoczne w przestrzeni miejskiej – zwykłe, nieoświetlone samodzielnie billboardy oraz banery zazwyczaj polegają na oświetleniu ulicznym. Wielkopowierzchniowa reklama podświetlana może być umieszczona praktycznie w dowolnym miejscu, nawet przy niedostatkach światła zewnętrznego. Warto zwrócić uwagę, że po zmroku wzrok przechodniów odruchowo wędruje i zatrzymuje się na jasnych obiektach – dzięki temu nasza reklama jest jeszcze bardziej skuteczna.

Producentem wysokiej jakości wielkopowierzchniowych reklam podświetlanych jest firma TechnografQ z Poznania.