Artykuł sponsorowany

Cennik przesyłek kurierskich, czyli ile to kosztuje?

Cennik przesyłek kurierskich, czyli ile to kosztuje?

Szybkość i bezpieczeństwo przesyłek to ogromne zalety firm kurierskich. Niezależnie od tego, czy nadajesz dwie paczki rocznie, czy też codziennie wysyłasz ich wiele, możesz skorzystać z usług kurierskich i być pewnym, że podejmujesz opłacalną decyzję! Dowiedz się, ile kosztują przesyłki kurierskie, od czego zależą ceny i co otrzymujesz w ramach takiej usługi. Przekonasz się, że warto!

Od czego zależą ceny przesyłek kurierskich?

Przesyłki kurierskie mogą znacznie różnić się cenami. Jak to możliwe, że podobna usługa może wiązać się z tak różnymi kosztami? Na cenę usługi kurierskiej składa się wiele czynników. Są to między innymi:
  • Miejsce docelowe. Im dalsza podróż, tym więcej kosztuje. Przesyłki krajowe są tańsze niż te na obszarze Unii Europejskiej, a te unijne kosztują mniej niż wysłanie paczki do Stanów Zjednoczonych czy Australii. Wiąże się to nie tylko z kosztami paliwa i czasem, ale też z formalnościami celnymi.
  • Masa i rozmiar przesyłki. Im większa paczka, tym mniej przesyłek zmieści się w samochodzie dostawczym. To podnosi koszt przewozu paczki. Podobnie jest w przypadku dużej masy – każdy pojazd ma ograniczenie ładowności, dlatego ciężkie paczki wysyła się nieco drożej. Na cenę wpływać może też wyjątkowo nieregularny kształt pakunku.
  • Usługi dodatkowe. Firmy kurierskie oferują coś więcej niż przekazanie paczki lub listu z punktu A do punktu B. Aby wyjść naprzeciw potrzebom swoich klientów, proponują one np. ubezpieczenie przesyłki albo doręczenie za pobraniem, a także precyzyjne śledzenie paczki.
  • Firma kurierska. Jest ich na rynku kilka, a każda ma nieco inny cennik. Możemy wybrać ten, który będzie dla nas najkorzystniejszy. Koszty wysyłki paczki u różnych kurierów porównasz na stronie Tuwysyłam.

Ile kosztuje wysłanie paczki kurierem?

Znasz już czynniki wpływające na cenę usług kurierskich. Jakie to są dokładniej koszty? Załóżmy, że wysyłasz paczkę o regularnych kształtach, zapakowaną w karton, której waga nie przekracza 20 kilogramów, a adresy nadania i odbioru znajdują się w Polsce. W takiej sytuacji wysyłka kurierem wyniesie Cię poniżej 20 zł. W najlepszym razie będzie to 15,51 zł brutto. Żadna firma kurierska nie oczekuje więcej niż 19 zł – najwyższa cena, jaką zapłacisz, to 18,45 zł. Niezależnie od tego, na którą firmę kurierską się zdecydujesz, nadasz więc przesyłkę w bardzo atrakcyjnej cenie. Decydując się na usługi kurierskie, zyskujesz pewność, że paczka dotrze na czas – zazwyczaj trwa to dobę lub dwie. Możesz też łatwo śledzić jej drogę. Kuriera zamówisz do domu, więc nie musisz się nawet fatygować do punktu nadania paczki! Współpraca z firmą kurierską opłaca się jeszcze bardziej, gdy nadajesz wiele paczek. Możesz wtedy podpisać umowę i uzyskać atrakcyjne rabaty. Takie zaniżone koszty obsługi przesyłek odciążą Twój biznes!

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.