Artykuł sponsorowany

Jak zorganizować idealną konferencję biznesową?

Jak zorganizować idealną konferencję biznesową?

Konferencje to ważne wydarzenia w życiu każdej firmy – od tego, jak będzie przebiegać, w dużej mierze zależy jakość przepływu informacji między firmą, a partnerami i klientami, a także wizerunek organizatora. Dlatego jej przygotowaniu poświęcić sporo uwagi. Poniżej znajdziemy kilka cennych wskazówek, które pomogą nam w osiągnięciu zamierzonego efektu.

Po pierwsze – określ cel

Zanim przystąpimy do konkretnej organizacji konferencji, powinniśmy zadać sobie bardzo proste pytanie: po co w ogóle ją organizujemy. Pamiętajmy, że taki event pochłania sporo pieniędzy i czasu – jeśli nie wiemy, jakie efekty chcemy osiągnąć przez taką inwestycję, prawdopodobnie tylko na niej stracimy. Przykładowo: jeśli organizujemy konferencję wewnątrzfirmową, podsumowującą rok finansowy, naszym celem jest podniesienie morale pracowników, zwiększenie ich lojalności oraz zaangażowania w pracę. Jeśli w czasie konferencji informujemy media o naszych nowych produktach oraz planach na bliższą lub dalszą przyszłość, naszym celem będzie przede wszystkim nagłośnienie marki, budowanie jej wizerunku. Określenie konkretnego celu ułatwi nam dalszą pracę organizatorską.

Miejsce konferencji

Mało która firma jest w stanie zorganizować konferencję we własnej siedzibie. Dużo przystępniejszym, bardziej opłacalny i korzystnym dla wizerunku marki rozwiązaniem jest skorzystanie z ofert obiektów wypoczynkowych, posiadających własne sale konferencyjne. Wybór w dzisiejszych czasach jest ogromny, nie musimy ograniczać się do obiektów w centrach miast, ciekawym wyborem będzie konferencja w bardziej ustronnym miejscu, np. u stóp polski Tatr – taką ofertę swoim klientom biznesowym przedstawia Borowy Dwór w Szaflarach. Wybór miejsca na konferencję ma znaczenie wizerunkowe i praktyczne – powinniśmy koniecznie zwrócić uwagę, ile osób jest w stanie pomieścić wybrany obiekt, czy jest możliwość zakwaterowania gości na miejscu, jakie są możliwości dojazdu, ew. czy jest możliwość zorganizowania uczestnikom dodatkowych atrakcji.

Wyżywienie na miejscu

W planie każdej konferencji powinna zostać uwzględniona przynajmniej jednak przerwa na poczęstunek i kawę. Niezależnie od tego, czy korzystamy z usług obiektu oferującego posiłki, czy może wyżywienie zapewnia firma cateringowa.
Komponując menu nie można zapominać o osobach stosujących diety specjalne. Koniecznie weźmy pod uwagę potrzeby gości na dietach wegetariańskiej bądź bezglutenowej – w dzisiejszych czasach jest ich coraz więcej. Dopasowanie menu do potrzeb zdrowotnych oraz prowadzonego przez gości stylu życia, to gwarancja zadowolenia i wzmocnienia wizerunku firmy, dbającej o potrzeby i zdrowie swoich gości.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.