Artykuł sponsorowany

Zasada działania biura wirtualnego

Zasada działania biura wirtualnego

Coraz więcej osób decyduje się na założenie własnej działalności gospodarczej. Rozwiązanie to ma bardzo wiele plusów, jednak wymaga również dopełnienia pewnych formalności. Jedną z nich jest rejestracja firmy – do tego potrzebne jest podanie adresu, pod którym przedsiębiorstwo ma swoją siedzibę. Nie wszystkie nowopowstałe firmy stać na wynajęcie powierzchni biurowej, niektóre z nich nie mają nawet takiej potrzeby, ponieważ filarem ich działalności jest ciągła mobilność. Właśnie do takich firm skierowana jest oferta wirtualnych biur.

Czym jest biuro wirtualne?

Wirtualne biura to placówki, które za niewielką opłatą udostępniają innym przedsiębiorstwom swoje dane adresowe w celu rejestracji i późniejszego prowadzenia działalności gospodarczej. Trzeba zauważyć, że udostępniane są tylko te dane, nie zaś fizyczne powierzchnie biurowe. Coraz więcej młodych i małych firm decyduje się na takie rozwiązanie, gdyż pozwala ono znacznie zmniejszyć koszty prowadzenia działalności (miesięczny koszt korzystania z siedziby wirtualnego biura jest zwykle kilkanaście razy niższy, niż wynajęcie prawdziwej powierzchni biurowej, w której będzie urzędować firma), a ponadto pozwala korzystać z prestiżu, jaki niesie za sobą posiadanie adresu np. w samym centrum metropolii – wielu klientów oraz kontrahentów zwraca dużą uwagę na lokalizację firmy, z którą zamierzają nawiązać kontakt. Idea wirtualnego biura narodziła się w 1994 roku, jej autorem był Ralph Gregory – w 1995 założył on pierwsze wirtualne biuro, które dość szybko zyskało dużą popularność i funkcjonuje z powodzeniem do dziś.

Dlaczego warto wybrać wirtualne biuro?

Możliwość pominięcia kosztów zakupu lub wynajmu fizycznego biura oraz korzystanie z prestiżowego adresu to nie jedyne zalety takiego rozwiązania. Wirtualne biura zajmują się często obsługą księgową swoich klientów, doradztwem (m.in. w zakresie prawa), wsparciem informatycznym, odbiorem i przechowywaniem korespondencji, magazynowaniem ważnych dokumentów, obsługą służbowych skrzynek mailowych. Dodatkowo wśród ich usług można znaleźć np. wyrabianie firmowych wizytówek i pieczątek, wynajem sal konferencyjnych oraz powierzchni biurowych (w ramach coworkingu) i wiele innych.

Prowadzenie wirtualnego biura znajdziemy w ofercie katowickiego Biura Rachunkowo-Księgowego Plus.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.