Jak znaleźć dobre miejsce na organizację eventu?

Jak wybrać dobry obiekt na organizację eventu? Na co zwrócić uwagę, zanim zarezerwujemy odpowiedni hotel? Wyjaśniamy, czym kierować się wybierając miejsce na organizację eventu.

Miejsce organizacji eventu powinno być co najmniej tak samo dobrze dobrane, jak cel spotkania i jego program. Pamiętaj, że to od niego zależy atmosfera, a czasem i sukces całej imprezy. Wybierając odpowiedni hotel, musisz zwrócić uwagę na trzy szczególnie istotne kwestie – lokalizacje obiektu, otoczenie i infrastrukturę.

Lokalizacja

Dobry dojazd do hotelu to podstawa. Dostępność w pobliżu obiektu autostrad i dróg szybkiego ruchu ułatwia dojazd gościom i ma ogromne znaczenie dla logistyki całego spotkania. Wybierając lokalizację do organizacji eventu warto też przeanalizować skąd dojeżdżają pracownicy (szczególnie jeśli firma ma rozrzucone oddziały po całej Polsce) i zaproszeni goście, tak aby hotel znajdował się „po środku” trasy dojazdu, dzięki temu nikt nie będzie poszkodowany.

Otoczenie

Doskonały event musi odbywać się w pięknym otoczeniu. Takim, które zachwyci swoim naturalnym pięknem. Które będzie stanowiło odskocznie od miejskiej, betonowej dżungli. Gdzie obudzą nas ptaki, zamiast klaksonów i trzeszczących na szynach tramwajów. Pamiętaj, że otoczenie jest też ważne dla organizacji dodatkowych atrakcji. Każdy będzie zachwycony, jeżeli po ciężkim dniu szkolenia albo konferencji będzie mógł zażyć odrobinę relaksu w pięknym parku albo udać się na odprężający spacer.

Infrastruktura

Funkcjonalność obiektu, standard pokojów, infrastruktura sportowa i dodatkowe atrakcje w ośrodku są kluczowe dla powodzenia eventu. Ważne, żeby obiekt posiadał odpowiednią przestrzeń. Piękne wnętrza hotelu mogą stworzyć wspaniałą scenografię dla wystaw i eleganckich przyjęć, a profesjonalne obiekty sportowe można wykorzystać nie tylko w celach treningowych, ale także podczas przeprowadzania programów integracyjnych dla firm i szkoleń team-buildingowych, również tych realizowanych według niestandardowych scenariuszy.

– Pamiętajmy, że dobry obiekt na eventy to coś znacznie więcej niż sam hotel. Musi posiadać nie tylko przepięknie urządzone, stylowe wnętrza na bankiety i spotkania, ale także dodatkowe miejsce przeznaczone do rozrywki. Może to być pole golfowe, park linowy, strzelnica sportowa, boiska albo obiekty SPA, gdzie zregenerujemy siły po wyczerpującym dniu – dodaje nasz rozmówca z HOTELU REMES SPORT & SPA.

Jak sprawdzić, czy wybrany obiekt jest tak dobry, jak go reklamują?

Pamiętaj, że zdjęcia na stronie internetowej mogą się różnić od rzeczywistości, dlatego sam powinieneś zweryfikować opinię o hotelu. Najlepiej jeżeli skorzystasz z doświadczenia osób, które kiedyś już tam były. Pomogą Ci też media społecznościowe. Doskonałą wskazówką, co do standardu, jest ilość gwiazdek, którą posiada hotel.

Miej jednak na uwadze, że miejsce tworzy nie tylko jego infrastruktura, ale także atmosfera, której nie sposób poczuć przez Internet. Dlatego, przed wybraniem miejsca, warto udać się samemu na rekonesans. Jeśli na miejscu poczujesz się komfortowo, a pracownicy będą uprzejmi i gotowi do pomocy, możesz być pewny, że trafiłeś w dobre miejsce.