Skuteczne formy reklamy zewnętrznej

Reklama zewnętrzna stanowi najbardziej skuteczną formę dotarcia do klienta, spotkamy ją bowiem na każdym kroku w przestrzeni miejskiej w formie bilbordów, plakatów, ulotek, telebimów, afiszy czy sklepowych witryn. Patrzymy na nią czekając na przystanku komunikacji miejskiej, w tramwaju i podczas przemieszczania się po zatłoczonych ulicach. Jakie są zatem najbardziej skuteczne formy reklamy zewnętrznej?

reklamy zewnętrzne

Reklama zewnętrzna, inaczej out-door, ma za zadanie nie tyle przekazywać maksimum informacji o danym produkcie, ile zwrócić uwagę potencjalnych klientów na jego pojawianie się na rynku. Ponieważ odbiorcy takiej reklamy, czyli na przykład przechodnie, uczestniczący w miejskim ruchu, nie mają za wiele czasu, by zapoznać się z jej treścią, bardziej liczy się jej kształt graficzny, aniżeli tekst. Ważne jest jak najkrótsze i zarazem jak najcelniejsze hasło reklamowe oraz atrakcyjna, przyciągająca wzrok grafika. Przyjrzyjmy się bliżej najbardziej skutecznym formom reklamy zewnętrznej.

Bilbordy

Ta forma reklamy zewnętrznej na stałe wrosła w krajobraz naszych miast. Przyciąga wzrok i uwagę, głównie ze względu na swoje rozmiary oraz zazwyczaj oryginalną grafikę, której towarzyszy chwytliwe hasło reklamowe. Aby taka forma reklamy była skuteczna, należy jednak pamiętać o dwóch zasadach. Przede wszystkim bilbordy dobrze sprawdzą się w najbliższej okolicy naszej firmy. Po drugie, warto umieścić na nich konkretną ofertę: propozycję usługi, jej cenę oraz kontakt do firmy, dzięki czemu klient, zainteresowany reklamowanym towarem, będzie mógł od razu się z nami skontaktować. Aby zamówić oryginalny i ciekawy billboard, zwróćmy się do firmy BrokersMedia, jednych z lepszych specjalistów branży reklamowej.

Telebimy

Kolejną skuteczną formy reklamy zewnętrznej są telebimy. Są to ekrany wizyjne, na których pojawia się reklama. Prezentują one jasny, wyraźny i czytelny obraz nawet w dużym nasłonecznieniu, dzięki czemu docierają do dużej ilości odbiorców. Chętnie montowane w punktach o dużym natężeniu ruchu, takich jak skrzyżowania, place, rozjazdy, przyciągają wzrok i ściągają uwagę.

Witryny

Odpowiednie zagospodarowanie witryny również stanowi formę zewnętrznej reklamy. Atrakcyjna strona wizualna, czyli grafika i logo firmy, idące w parze z konkretnymi informacjami, takimi jak spis usług z cenami sprawią, że zyskamy nowych, przypadkowych klientów, zainteresowanych oryginalnym wyglądem naszej witryny.

Skuteczne formy reklamy zewnętrznej to także wszelkie drukowane materiały reklamowe, takie jak ulotki, plakaty, katalogi, foldery czy afisze.

śr. ocena 5 / głosów 1