Artykuł sponsorowany

3 elementy, o których musisz pamiętać organizując szkolenie firmowe

3 elementy, o których musisz pamiętać organizując szkolenie firmowe

Szkolenia firmowe organizuje się w celu poprawy kwalifikacji pracowników firmy. Do ich przeprowadzenia jest konieczne właściwe zaplanowanie całego przedsięwzięcia. Gwarancją sukcesu jest odpowiednie ustalenie głównego celu szkolenia, znalezienie właściwego miejsca oraz dopasowanie układu stolików do formy zajęć. Aby pracownicy wyszli z sali szkoleniowej zadowoleni i bogatsi o nową wiedzę, warto pamiętać o tych trzech elementach.

Określenie potrzeb pracowników

Planując szkolenie dla pracowników trzeba dobrze zastanowić się nad jego tematyką. Kwestie poruszane podczas spotkania powinny uwzględniać potrzeby kadry wynikające z cech danej branży. Duże znaczenie odgrywa specyfika pracy, aktualny poziom merytoryczny pracowników i cel szkolenia.

Wiele osób zajmujących się organizacją szkoleń firmowych proponuje zarówno pogłębianie umiejętności miękkich, związanych z rozwojem osobistym, jak i szkolenia twarde, obejmujące konkretną, specjalistyczną wiedzę. Dobrze sprawdzają się eventy, na których wiedza z obu tych dziedzin przekazywana jest w sposób kompleksowy.

Znalezienie odpowiedniego miejsca

Istotnym punktem w trakcie organizowania szkolenia dla pracowników jest poszukiwanie odpowiedniego miejsca, które sprosta wymaganiom wszystkich uczestników. Wielkość sali powinna zostać dopasowana do liczebności grupy. Pozwoli to na swobodne przemieszczanie się i zapewni wygodę w trakcie zajęć.  Ma to duży wpływ na powodzenie całego przedsięwzięcia i satysfakcję osób biorących w nim udział.

Jeśli szkolenie jest organizowane latem, dużą zaletą będzie zapewnienie pracownikom klimatyzowanej sali. Takie warunki pozwolą uczestnikom zachować pełne skupienie w czasie realizowania zaplanowanego programu. Warto pamiętać, że duszne, ciasne i ciemne pomieszczenia wpływają negatywnie na przyswajanie przekazywanych informacji.

Dobre warunki do organizacji szkoleń zapewnia np. Hotel Platan w Gdańsku. Proponuje swoim gościom dobrze wyposażone sale szkoleniowe o różnych wielkościach.

Odpowiedni układ sali

Oprócz wielkości sali, trzeba też zwrócić uwagę na jej układ. W zależności od rodzaju szkolenia oraz liczby osób biorących w nim udział, należy zdecydować, jakie ustawienie stolików będzie najkorzystniejsze dla osób biorących w nim udział.

Układ teatralny jest właściwy, gdy uwaga uczestników ma być skierowana na słuchanie i odbiór szkoleniowca. Z kolei układ bankietowy pozwala na łatwą organizację pracy zespołowej. Podkowa daje możliwość utrzymania dobrego kontaktu z pracownikami i monitorowania ich działań.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.