Brelok do kluczy. Czy to dobry pomysł na gadżet reklamowy?
Wielu przedsiębiorców decyduje się na inwestycję w artykuły reklamowe w celu promocji firmy, marki lub konkretnego produktu. Te z kolei pomagają firmie na stałe zagościć w świadomości nie tylko obecnych, ale również przyszłych klientów. Najczęściej wybierane są gadżety, takie jak długopisy, smycze, kubki, czy breloczki. Rozwiązaniem najbardziej uniwersalnym i dającym duże możliwości personalizacji są breloki do kluczy. Poznajmy zatem ich zalety!
Dlaczego brelok do kluczy to idealny pomysł na gadżet reklamowy?
Największą zaletą tego typu gadżetu reklamowego jest przede wszystkim uniwersalność i użyteczność. Każdy z nas ma przy sobie przynajmniej jeden komplet kluczy, do których ma doczepiony designerski breloczek. Jego zadaniem jest skuteczne oznakowanie kluczy, dzięki czemu łatwo znajdziemy je w torebce i odróżnimy jedne od drugich. Często zdarza się nam gubić klucze, czy to w domu, samochodzie, biurze lub plecaku. A dobrze zaprojektowany, wyrazisty brelok do kluczy z pewnością pomoże je szybko odnaleźć. Jest to idealny gadżet, dzięki któremu nie pomylimy swojego zestawu kluczy z innym. Dołożenie do nich dowolnego breloka to najłatwiejsze rozwiązanie problemu. Jest on nie tylko idealną ozdobą, ale także niezwykle przydatnym gadżetem, dzięki któremu już nigdy nie weźmiemy kluczy innego domownika lub współpracownika.
Taki gadżet reklamowy może zawierać dowolną grafikę, dane firmy, logo, cytat czy hasło przewodnie firmy. Przy zamawianiu breloków u producenta musimy wybrać, czy chcemy brelok jednostronny, dwustronny, na łańcuszku kulkowym czy tradycyjnym. Do wyboru jest także kształt i materiał breloczka. Te wykonane z silikonu są elastyczne i lekkie, natomiast przy wyborze drewnianych lub metalowych, musimy wziąć pod uwagę, że wraz z upływem czasu na pewno się porysują, w dodatku są o wiele cięższe. Większość z nas lubi gadżety minimalistyczne i estetyczne, które mogą posłużyć wiele lat, dlatego dobrej jakości brelok do kluczy na pewno nie wyląduje w koszu lub głęboko w szafce, tylko będzie praktycznym prezentem i przede wszystkim doskonałą formą reklamy. Poza tym tak drobny gadżet zamówiony w hurcie z pewnością nie będzie zbyt dużym wydatkiem dla firmy, a dzięki niemu zbuduje ona u Klientów i kontrahentów świadomość oraz lojalność wobec marki.
Czym powinien charakteryzować się dobry gadżet reklamowy?
Dobry gadżet reklamowy, np. kubek, długopis lub brelok do kluczy to świetny pomysł na promocję firmy, jak również prezent dla Klientów, pracowników, czy partnerów biznesowych. Konkurencyjność wśród firm świadczących podobne usługi jest bardzo duża, dlatego jednym ze sposobów na rozpowszechnienie logo firmy i zapisanie go na trwałe w świadomości konsumentów, jest właśnie inwestycja w dobrej jakości artykuły reklamowe.
Podarowany gadżet będzie przez klienta utożsamiany z usługami i produktami firmy, a zbyt duża oszczędność w tym zakresie może odbić się na jego jakości. Żadna firma nie chce, aby klienci kojarzyli ją z brakiem trwałości na podstawie podarowanego prezentu. Dlatego najlepiej postawić na jakość i zainwestować w gadżety reklamowe u dobrego producenta – zauważa specjalista z firmy Imar, która zajmuje się wykonawstwem breloczków do kluczy, naszywek oraz przywieszek.
Gadżet reklamowy powinien być praktyczny i trwały, aby służył długo, rozsławiając nazwę i logo przedsiębiorstwa. Pozwoli on zbudować świadomość marki nawet wśród Klientów, którzy nie skorzystali jeszcze z usług firmy. Co więcej, pracownicy, dzięki firmowym gadżetom będą mogli pokazać swoją przynależność do danego przedsiębiorstwa, a tym samym podnieść jego świadomość wśród osób spoza branży.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana