Artykuł sponsorowany

Cechy dobrych długopisów reklamowych

Cechy dobrych długopisów reklamowych

Gadżet reklamowy ma za zadanie zachęcić konsumenta do zakupu produktu lub skorzystania z usług firmy. Artykuły tego typu mają też nieustannie przypominać klientowi o marce i oswoić go z jej wizerunkiem. Dlatego tak ważne jest, aby materiały promocyjne były doskonale wykonane. Do gamy z najpopularniejszych gadżetów reklamowych należą długopisy. Jak powinny one wyglądać, aby spełniały swoją rolę?

Jakość wykonania

Długopis reklamowy powinien być solidnie wykonany. Żadne z jego elementów nie mogą ruszać się czy odpadać. Nie można zapomnieć, że takie gadżety to wizytówka firmy – ich przeciętna jakość nie wpłynie najlepiej na wizerunek marki. Nie można pozwolić też, aby w długopisie szybko zabrakło tuszu. Wszystko to sprawi, że trafi on do kosza, a jego walory reklamowe pozostaną niewykorzystane. Im konsumentowi dłużej towarzyszą gadżety promocyjne, tym skuteczniej jest budowana świadomość marki. Na tym właśnie szczególnie zależy specjalistom zajmującym się marketingiem.

Wykorzystanie powierzchni reklamowej długopisu

Niektórym wydaje się, że długopis ma niewielką powierzchnię reklamową, dlatego nie może przyczynić się do skutecznej promocji firmy. Myślenie takie jest jednak sporym błędem.

Przykuwający wzrok kolor długopisu z nadrukiem oraz wyraźna czcionka sprawiają, że gadżet ten będzie się wyróżniał i na pewno zostanie zauważony przez otoczenie obdarowanej nim osoby. Należy przy tym pamiętać, że nie można przesadzać z ilością umieszczanych tam informacji. W tym przypadku sprawdzi się zasada, że mniej znaczy więcej – wystarczy logo lub nazwa firmy i ewentualnie adres kontaktowy” – podpowiada ekspert z firmy Nadruki Reklamowe.

Niekiedy świetnym pomysłem są długopisy z intrygującym, chwytliwym hasłem reklamowym. Taki gadżet z pewnością wzbudzi zainteresowanie potencjalnych klientów.

Długopisy z nadrukiem a docelowi klienci

Wygląd oraz projekt długopisów reklamowych musi być uzależniony od tego, do jakiego typu klientów chce trafić dana firma.

Jeżeli grupą docelową są dzieci, długopisy z nadrukiem muszą być utrzymane w jak najbardziej kolorowej stylistyce. W branżach budowlanej, meblowej czy remontowej świetnie sprawdzą się takie gadżety z wbudowaną suwmiarką. Natomiast przedsiębiorstwa zajmujące się produkcją ekologiczną powinny wybrać długopisy z papieru czy drewna.

Szczególną uwagę należy poświęcić gadżetom przeznaczonym dla ważnych kontrahentów i partnerów biznesowych. Eleganckie długopisy reklamowe muszą mieć spokojne, wyważone odcienie. Dla tej grupy odbiorców zdecydowanie bardziej odpowiednie są też metalowe długopisy z nadrukiem.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.