Cechy toreb laminowanych
Odpowiednio zaplanowana kampania reklamowa ma duże znaczenie dla budowania profesjonalnego wizerunku marki. Oprócz działań promocyjnych zachęcających do skorzystania z oferowanych usług, konieczne będą także gadżety reklamowe wręczane klientom i partnerom biznesowym. Ważna jest nie tylko ich forma, ale również opakowanie, które może nawiązywać do firmy. W tym celu warto zdecydować się na torby laminowane. Czym są takie produkty i jak wybrać najlepszy?
Czym są torby laminowane?
Wręczając gadżety reklamowe trzeba zadbać o ich właściwą oprawę. Temu zadaniu doskonale sprostają torby laminowane, które mogą być dodatkowo opatrzone hasłem reklamowych lub logotypem marki. Torby laminowane są przypominają swoją formą tradycyjne torby reklamowe, jednak są dodatkowo pokryte na całej powierzchni warstwą laminatu. To sprawia, że elegancko się prezentują i są dużo bardziej trwałe w przeciwieństwie do zwykłego papieru.
Torby laminowane są produkowane według indywidualnych wytycznych zleceniodawcy – mówi specjalista z firmy Merplus. – Z tego powodu zarówno napis, jak i wielkość torby można dopasować do konkretnych potrzeb – dodaje. Torby laminowane cieszą się dużą popularnością ze względu na dobry stosunek ceny do jakości oraz możliwość swobodnej personalizacji.
Torby laminowane – najważniejsze zalety
Decydując się na reklamowe torby laminowane można mieć pewność, że tak wręczony upominek korzystnie wpłynie na wizerunek marki. Gadżety promocyjne opakowane w estetyczny sposób sprawią, że firma zyska miano profesjonalnej i dbającej o klienta. Torby laminowane mają dużo więcej zalet, wśród których można wymienić:
Trwałość – laminat skutecznie chroni torbę przed uszkodzeniem, zabezpieczając papier przed przerwaniem lub przemoczeniem.
Estetyka – torby laminowane prezentują się niezwykle elegancko i prestiżowo. Dodatkowo laminat może być wykonany w macie lub połysku.
Funkcjonalność – torba laminowana ze względu na estetykę wykonania, może być wykorzystana do celów reklamowych na eventach branżowych, spotkaniach biznesowych czy podczas kontaktu z klientem.
Laminat skutecznie chroni powierzchnię przed uszkodzeniem, dzięki czemu firmowe logo jest widoczne przez długi czas. Dodatkowo tak wyrazista ekspozycja z pewnością wpłynie pozytywnie na odbiorcę przekazu reklamowego, dlatego torba z firmowym logo jest jedną z form promocji marki. Mimo tak wielu zalet torby laminowane są w podobnej cenie co zwykłe, dlatego nie stanowią dodatkowego obciążenia dla firmowego budżetu.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana