Artykuł sponsorowany

Co powinna zawierać dobra oferta sprzedaży mieszkania?

Co powinna zawierać dobra oferta sprzedaży mieszkania?

Sprzedaż mieszkania to duże wyzwanie. Szczególnie w dzisiejszych czasach to zadanie wyjątkowo trudne. Nie jest to jednak niemożliwe. Kluczem jest wyróżnienie się na tle innych ogłoszeń i przyciągnięcie uwagi potencjalnych inwestorów. Podstawą jest zatem sporządzenie dobrej oferty sprzedaży mieszkania. Dobrej – czyli jakiej? Podpowiadamy co powinno zawierać ogłoszenie, by było skuteczne.

Pierwsze wrażenie – tytuł ogłoszenia

Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Masz zaledwie kilka sekund na przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta. Pomoże Ci w tym odpowiednio sporządzony tytuł. Stwórz nagłówek, który zaintryguje i zachęci inwestora. Zamiast krótkiego „sprzedam mieszkanie” znacznie lepiej sprawdzi się „Sprzedam mieszkanie w Bielsku-Białej, 2-pokojowe, dobrze skomunikowana okolica”.

Wyraźne zdjęcia

Ciemne, rozmazane zdjęcia to niemal pewna porażka. Zadbaj o to, by zdjęcia przedstawiające mieszkanie były wyraźne, wykonane w świetle dziennym. Zanim przystąpisz do fotografowania – posprzątaj mieszkanie! Coraz większą popularnością cieszy się home staging. Jak tłumaczy specjalista z agencji nieruchomości Nestor:

Home staging to profesjonalne przygotowanie mieszkania do sprzedaży w taki sposób, by prezentowało się atrakcyjnie. Głównym celem jest wypromowanie go tak, by możliwie jak najszybciej znalazł się kupiec. Co ważne – to wszystko niewielkim kosztem. To niezwykle skuteczna metoda z której chętnie korzystają nasi klienci.

Najważniejsze informacje

Starannie przygotuj treść ogłoszenia. Nie może w niej zabraknąć takich informacji jak:

  • dokładna lokalizacja,

  • cena,

  • metraż,

  • ilość i rodzaj pomieszczeń,

  • wykończenie i wyposażenie,

  • typ zabudowy,

  • opis okolicy,

  • opłaty,

  • termin dostępności,

  • forma własności,

  • dodatkowe informacje – balkon, piwnica, garaż, obecność windy.

Skorzystaj z pomocy specjalisty

Sprzedaż mieszkania to zazwyczaj długi, wymagający dużego zaangażowania proces. To duże wyzwanie szczególnie dla osób, które nie mają doświadczenia w tym zakresie. Jeśli nie chcesz się tego podejmować samodzielnie, skorzystaj z pomocy specjalisty. Zgłoś się do biura nieruchomości. Wybierz agencję, która działa w lokalizacji, w której znajduje się mieszkanie na sprzedaż. Doświadczony pośrednik nie tylko przygotuje odpowiednią ofertę i zajmie się całym procesem sprzedaży, w tym również formalnościami. To duże ułatwienie i gwarancja bezpieczeństwa zarówno dla sprzedającego, jak i dla kupującego.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.