Czy przedmiot codziennego użytku może służyć reklamie?
Reklama to nie tylko spoty puszczane w telewizji, radio i Internecie. To także obecność marki w przestrzeni publicznej, a nawet dobra opinia, bycie na przysłowiowych „językach”. Dobra reklama sprawia, że w zamierzony sposób Twoja firma jest obecna w świadomości konsumentów, czyli potencjalnych klientów. Tak, potencjalnych, pamiętaj, że każdy może się stać w przyszłości Twoim nowym klientem i do nich też musisz trafić. Jak to zrobić najprościej?
Przedmioty codziennego użytku w reklamie
Czy przedmioty codziennego użytku mogą służyć reklamie? Odpowiedź na to pytanie jest prosta – tak!
– Reklama w telewizji, radio i Internecie jest skuteczna, ale może też przynieść odwrotny skutek, może zdenerwować odbiorcę albo może zostać niezauważona przez obciążony przekazem umysł – podpowiada ekspert z firmy Zeus Group.
Przedmioty codziennego użytku, tj. długopisy, smycze czy kubki do kawy i herbaty z logo firmy mogą stanowić miły prezent dla stałego klienta, który później pokaże je innym osobom, świadomie lub nie, robiąc Twojej firmie reklamę. Twojemu klientowi na pewno też ufa jakieś grono osób, jeśli więc ten klient będzie korzystał z wyrobów codziennego użytku oznaczonych Twoją marką, zaufają oni także Tobie. Czy to nie proste? Jeszcze jak, a nie wymaga przy tym pracy całego zespołu marketingowego. Opracowanie graficzne widoczne na gadżetach reklamowych możesz zlecić firmie, która będzie je dla Ciebie wykonywać. Wbrew pozorom taka reklama wyjdzie taniej i korzystniej niż zwykły spot trwający kilka minut.
Jakie wykorzystać potencjał gadżetów reklamowych?
Gadżety reklamowe to przedmioty codziennego użytku opatrzone logo firmy, mottem lub tekstem reklamowym. Możliwości jest bardzo wiele, wszystko zależy od rodzaju reklamowanej działalności, przeznaczenia gadżetów, profilu odbiorcy. Dla przykładu długopisy reklamowe mogą być zwykłe i w bardziej eleganckiej wersji. Te pierwsze możesz udostępnić pracownikom, którzy podpisują umowy z klientami. W ramach współpracy możesz klientowi wręczyć długopis. Przy bardziej intratnych kontraktach, możesz zainwestować w limitowaną edycję długopisów z lepszego materiału o bardziej eleganckim kształcie. Podobnie jest ze smyczami reklamowymi, niektórym przedsiębiorcom wystarczy zamieścić logo firmy na materiale o stonowanym kolorze. Inna działalność może wymagać zamieszczenia informacji o profilu firmy, wartościach czy wprost o oferowanych usługach. Podobnie jest z kubkiem reklamowym. Możesz przystać tylko na logo oprawione w odpowiednie tło. Kubki mogą stać się unikatowym i limitowanym prezentem dla wybranych klientów lub wręcz produktem na sprzedaż. Uczą tego twórcy Internetowi, którzy gadżety reklamowe czynią towarem za duże pieniądze. Wszystko zależy od tego, jak chcesz poprowadzić swój marketing. W każdym razie przedmioty codziennego użytku to doskonały sposób na reklamę.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana