Artykuł sponsorowany

Czym jest elektrokoagulacja i dlaczego warto mieć ją w swojej ofercie?

Czym jest elektrokoagulacja i dlaczego warto mieć ją w swojej ofercie?

Coraz częściej spotyka się zarówno kobiet, jak i mężczyzn, którzy dbają o swoją twarz, nie tylko wykonując codzienne zabiegi pielęgnacyjne, ale także uczęszczających na regularne wizyty do kosmetyczki. Do najpopularniejszych zabiegów należą m.in.: peeling kawitacyjny, mezoterapia mikroigłowa czy eksfoliacja kwasami. Popularna jest także elektrokoagulacja. Dlaczego warto mieć ją w swojej ofercie kosmetycznej? I czym dokładnie jest?

 

Elektrokoagulacja – najważniejsze informacje

 

Elektrokoagulacja jest zabiegiem z zakresu kosmetyki twarzy pozwalającym na bezpieczne usuwanie różnych zmian skórnych, takich jak np. przebarwienia, brodawki, prosaki czy włókniaki. Pomaga także przy zamykaniu naczynek krwionośnych i usuwaniu drobnego owłosienia. Podczas wykonywania zabiegu wykorzystuje się właściwości prądu. Z pomocą specjalnych igieł, które mają odpowiedni kształt i wielkość, specjalista usuwa zmiany skórne. Dzieje się to pod wpływem bardzo wysokiej temperatury (ok. 200oC) – tylko wtedy białka znajdujące się w strukturze skóry są niszczone.

 

Elektrokoagulacja to zabieg bezinwazyjny, a co za tym idzie – nie wymaga nacinania skóry. Powikłania w przypadku gojenia zdarzają się naprawdę rzadko. Wielu ludzi za największą wadę elektrokoagulacji uznaje to, że nie jest to zabieg całkowicie bezbolesny. Z tego powodu bardzo często stosuje się jednak znieczulenie, np. w postaci kremów czy maści, a w przypadku dużych obszarów – znieczulenie miejscowe. Pozwala to na poprawę komfortu zabiegu.

 

Jak wygląda szkolenie z zakresu elektrokoagulacji i dlaczego warto w nie zainwestować?

 

W naukę elektrokoagulacji warto zainwestować choćby z tego powodu, że obecnie znajduje się w większości renomowanych gabinetów kosmetycznych, a zawsze dobrze jest rozszerzyć swoją ofertę. Drugi powód dotyczy tego, że coraz więcej ludzi decyduje się na elektrokoagulację, a to z powodu jej szybkiego działania.

 

Kurs z zakresu elektrokoagulacji można podzielić na dwie części. W pierwszej z nich kursant nauczany jest, jak zamykać naczynka i usuwać owłosienie. Dowiaduje się także, jak stosować elektrody, jakie są techniki i przeciwwskazania. Drugi stopień kursu polega na nauce usuwania kurzajek i włókniaków. Aby dołączyć do swojej oferty elektrokoagulację, warto zgłosić się na kurs do firmy Wirtualni Terapeuci.

 

Elektrokoagulacja to nowoczesny zabieg, który dołączany jest do coraz większej liczby ofert renomowanych gabinetów kosmetycznych. Warto zgłosić się na kurs choćby ze względu na rosnące zapotrzebowanie na zabieg.

 

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.