Dlaczego warto promować się przy pomocy gadżetów biurowych?
Gadżety reklamowe weszły już na stałe do arsenału materiałów promujących firmy, szczególnie przy bezpośrednim kontakcie z potencjalnym klientem. Służą zarówno pozyskiwaniu nowych klientów, jak i budowaniu trwałej relacji z tymi, którzy już skorzystali z oferty firmy. Specyficzną grupą gadżetów reklamowych są akcesoria biurowe. Dlaczego warto na nie postawić?
Rodzaje reklamowych gadżetów biurowych
Dzięki informatyzacji pojawiło się wiele nowych branż, w których nieodzowna jest praca biurowa, a liczne już istniejące zawody się skomputeryzowały. Pracowników biurowych przybywa. Grupa ta staje się ważnym celem działań marketingowych, które można prowadzić przy użyciu artykułów biurowych. Jakie przedmioty sprawdzają się jako biurowe gadżety reklamowe? Opowiada o tym znawca tematu z agencji Studio Siedem Żółtowski Grzegorz:Pierwsze skojarzenie to, oczywiście, reklamowe artykuły piśmiennicze. Długopisy czy ołówki z nadrukami to popularna i praktyczna forma, a przy tym niedroga. Warto jednak wiedzieć, że do biurowych gadżetów reklamowych można zaliczyć też inne artykuły: karteczki samoprzylepne, notesy, teczki, przyborniki, jak również akcesoria do urządzeń elektronicznych: rysiki do ekranów dotykowych, etui na smartfony i tablety, podstawki i uchwyty na telefony, obudowy.W każdej z tych grup znajdziemy gadżety utrzymane w różnych stylach, z rozmaitych materiałów i w kilku przedziałach cenowych. Słowem: dla każdego coś miłego.
Zalety promowania się przy pomocy gadżetów biurowych
Wykorzystanie akcesoriów biurowych w promocji firmy może się okazać strzałem w dziesiątkę z wielu powodów. Najważniejszą zaletą tego typu materiałów reklamowych jest fakt, że potencjalny klient korzysta z nich każdego dnia i ma z nich pożytek. Działa to na dwa sposoby. Po pierwsze, przy częstym kontakcie z nazwą i logo firmy zaczyna wydawać się ona znajoma. To zwiększa prawdopodobieństwo, że reklamujące się gadżetami przedsiębiorstwo będzie pierwszym wyborem konsumenta. Po drugie, dobre jakościowo gadżety reklamowe ułatwiają pracę i są źródłem pozytywnego doświadczenia, które bez udziału świadomości będzie kojarzone z konkretną marką. Dzięki temu dobre odczucia przeniosą się na nią. Biurowe gadżety reklamowe to doskonały sposób na to, aby marka zaistniała w świadomości szerokiego grona odbiorców bez narzucającej się i drogiej reklamy. Raz wyprodukowany gadżet będzie używany każdego dnia przez wiele miesięcy, utrwalając i wzmacniając wizerunek firmy w dyskretny i przyjazny dla odbiorcy sposób.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana