Artykuł sponsorowany

Dostawczaki poleasingowe – dobry wybór dla Twojej firmy

Dostawczaki poleasingowe – dobry wybór dla Twojej firmy

Kiedy stary pojazd odmawia posłuszeństwa, w głowie często pojawia się myśl: czy to nie czas zainwestować w nowy samochód? Oczywiście zwykłe auta w większości przypadków mają dłuższy termin eksploatacji. Jeżeli chodzi zaś o dostawczaki, może to wyglądać nieco inaczej. Takie pojazdy szybko się zużywają. Jeżeli posiada się własną firmę, trzeba wziąć to pod uwagę. Sprawdź, dlaczego zakup auta poleasingowego będzie najlepszym pomysłem.

Dostawczaki poleasingowe i dostawczaki z komisu – co będzie bardziej opłacalne?

Bardzo wiele właścicieli firm decyduje się na zakup używanych aut dostawczych. Jedną z zalet jest oszczędność pieniędzy, które można przeznaczyć na inne inwestycje. Istnieją tu dwie opcje zakupu – dostawczaki poleasingowe albo dostawczaki z komisu. W przypadku tych drugich trzeba bardzo uważać. Wiele informacji może zostać ukrytych przed potencjalnym kupcem, czego nie można powiedzieć o autach poleasingowych. Zawsze mają one w pełni udokumentowaną historię napraw oraz awarii. Dzięki temu sytuacja od początku jest jasna.

Samochody z komisu mogą mieć jeszcze inne wady – często są eksploatowane przez naprawdę wielu kierowców i to przez długie lata. To oznacza, że takie auto może mieć nawet kilkanaście lat. Pojazdy poleasingowe posiadają zazwyczaj jednego właściciela, zanim trafią do sprzedaży, a wiek ich eksploatacji mieszczą się w przedziale 3-5 lat.

Kto powinien zainwestować w poleasingowego dostawczaka?

Zakup poleasingowego dostawczaka to dobra inwestycja dla każdej firmy, która chce zaoszczędzić trochę pieniędzy. Najbardziej skorzystają na tym jednak mali i średni przedsiębiorcy, którzy są na początkowym etapie rozwoju własnej działalności. Z takiej opcji powinni też skorzystać właściciele firm, którzy nie mają wystarczającej zdolności kredytowej, aby zawrzeć umowę na zasadzie leasingu. Wtedy lepszą opcją może okazać się inwestycja w używany pojazd. Kiedy obroty firmy już się zwiększą, inwestor będzie mógł wówczas pomyśleć o innych opcjach zakupu. Jeżeli chodzi o wybór odpowiedniego dostawczaka, warto zaufać profesjonalnej firmie, takiej jak Auto Trans, która zajmuje się diagnostyką i sprzedażą poleasingowych aut od wielu lat. Oferta obejmuje nie tylko auta firmowe, ale również osobowe.

Poleasingowe dostawczaki to bardzo dobra propozycja dla małych i średnich firm, które dopiero wchodzą na rynek i potrzebują zaoszczędzić pieniądze. Z chęcią skorzystają z tej opcji również więksi przedsiębiorcy. Warto pamiętać o tym, aby wybierać sprawdzone firmy oferujące poleasingowe usługi sprzedażowe.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.