Druk plakatów. Duże i małe formaty
Po pierwsze reklama
Plakaty od początku miały służyć przede wszystkim reklamie i odnosi się to zarówno do dużych, jak i małych formatów. Liczy się przekaz, zawarty w krótkim i chwytliwym haśle reklamowym, oraz ciekawa grafika. Ważne, aby plakat wyróżniał się spośród innych, aby zaskakiwał i był oryginalny. Powinien zaciekawić odbiorcę i sprawić, że zechce on dowiedzieć się więcej na temat oferowanych usług. W epoce nowoczesnych mediów, warto na plakacie umieścić adres strony internetowej. Dzięki temu zainteresowani szybko zdobędą dostęp do interesujących ich informacji.Po drugie informacja
Plakaty to również źródło podstawowych informacji. Nie zapomnijmy zatem o umieszczeniu na nich odpowiedzi na podstawowe pytania, takich jak: co, gdzie, kiedy, jak i za ile. W widocznym miejscu zatem, zwłaszcza na plakacie w dużym formacie, powinno znaleźć się data i miejsce wydarzenia, osoby występuje, ramowy plan programu, ewentualne warunki uczestnictwa oraz punkty, w których można kupić bilety wstępu. Duże formaty najczęściej reklamują koncerty, festyny, wydarzenia kulturalne czy rozrywkowe. W przypadku plakatów o małych formacie, reklamującym wydarzenia kulturalne, szczególnie ważny jest staranny druk plakatów, który możemy wykonać na przykład w renomowanej Drukarni WAT. Ze względu na mniejszą powierzchnię reklamową, druk powinien być wyjątkowo wyraźny i czytelny.Po trzecie kampanie
W ostatnich latach plakaty zaczęły być powszechnie wykorzystywane do prowadzenia nie tylko kampanii reklamowych, lecz również społecznych. Zwracają uwagę społeczeństwa na ważne problemy, niejednokrotnie w dość drastyczny, lecz przez to skuteczny sposób. Profilaktyka groźnych chorób, informowanie o szkodliwości papierosów oraz nadużywania alkoholu, a także zwracanie uwagi na problemy przemocy w rodzinie i szkole to podstawowe zadania tego typu kampanii.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana