Artykuł sponsorowany

Idealne stanowisko na targi – o czym warto pamiętać?

Idealne stanowisko na targi – o czym warto pamiętać?

Targi to ważny dzień dla każdej firmy – w ich czasie możemy zaprezentować swój produkt lub usługi, nawiązać ważne kontakty biznesowe oraz zyskać nowych klientów. Niezbędnym elementem wszystkich targów są stanowiska firmowe. To właśnie one będą w tym dniu „twarzą” naszej firmy – atrakcyjnie urządzone stanowisko w dużym stopniu wpływa na to, jak będziemy postrzegani przez odwiedzających imprezę gości.

Od czego zacząć przygotowania do targów?

Jeśli już zgłosiliśmy się na targi i dopełniliśmy wszystkich formalności z organizatorem, powinniśmy rozpocząć przygotowania do imprezy. Im wcześniej to zrobimy, tym więcej będziemy mieli czasu na rozeznanie się w ofercie firm specjalizujących się w wykonywaniu stanowisk – tym samym zyskamy pewność, że wszystko co niezbędne zostanie przygotowane na wyznaczony termin i zgodnie z naszymi wytycznymi, czyli tzw. briefem. W briefie znajdują się wszystkie dane techniczne naszego przyszłego stanowiska: jego wymiary, wyposażenie, meble oraz przede wszystkich jego przeznaczenie. Niezwykle istotne jest określenie, w jakim celu w ogóle udajemy się na targi: czy zamierzamy zaprezentować na nich nasz nowy produkt, czy może nawiązać przydatne kontakty biznesowe. Stanowisko powinno odpowiadać naszym priorytetom. Rozmiar nie ma znaczenia – nawet małe stanowiska mogą w pełni spełnić swoją funkcję, o ile są dobrze przygotowane.

Co powinno znaleźć się na stanowisku?

Jak zostało wspomniane wyżej, stanowisko targowe powinno odpowiadać naszym potrzebom i celom, dla których w ogóle bierzemy udział w targach. Kilka przykładów:
  • Jeśli planujemy przeprowadzać długie rozmowy z potencjalnymi partnerami, stanowisko powinno posiadać wyznaczone miejsce, gdzie można usiąść i na spokojnie omówić wszystkie istotne kwestie współpracy.
  • Otwarte stanowiska są świetne, jeśli zależy nam na przyciągnięciu jak największej ilości klientów, którzy byliby zainteresowani kupnem produktu lub skorzystaniem z naszych usług. Nie zapomnijmy o przygotowaniu odpowiedniej ilości materiałów reklamowych, np. katalogów, które klienci mogą zabrać ze sobą.
  • Jeśli nasze produkty mają pojawić się na stoisku, powinniśmy zadbać o to, by goście mieli dość miejsca, by je obejrzeć. Nie powinni się oni tłoczyć przy maleńkich wystawach. Ponadto należy zadbać o odpowiednie oświetlenie - jest ono niezwykle ważne do eksponowania produktów takich jak biżuteria czy szkło.
  • Jeśli dysponujemy multimedialnymi prezentacjami produktów lub filmami reklamowymi, stanowisko powinno zostać wyposażone w sprzęt umożliwiający wyświetlenie ich, czyli przede wszystkim ekrany oraz okablowanie do podłączenia komputera.
Estetyka stanowiska to kwestia bardzo indywidualna. Warto zadbać o to, by stanowisko nie odstraszało swoim wyglądem, co nie znaczy, że powinno być na siłę upiększane. Jeśli już bierzemy udział w targach, warto uważnie obserwować stanowiska konkurencji oraz ich skuteczność. Nasze spostrzeżenia możemy przekazać firmie, która zajmuje się przygotowaniem naszego stanowiska targowego, by zostały one uwzględnione w przyszłym roku.

U kogo zamówić stanowisko?

Na polskim rynku istnieje kilka firm, specjalizujących się w przygotowywaniu stanowiska targowych. Jedną z nich jest firma AA Studio Kombiko, która ma w swoim portfolio stanowiska dla takich klientów jak CD Projekt, Komandor, Strabag czy Kiel.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.