Artykuł sponsorowany

Jak powstają nadruki na gadżetach reklamowych?

Jak powstają nadruki na gadżetach reklamowych?

Budowanie wizerunku firmy i jej rozpoznawalności na rynku musi być poparte odpowiednimi działaniami. Sposobem promocji marki jest stworzenie gadżetów reklamowych. Nadruki z logiem firmy, charakterystycznymi napisami i grafikami mogą być umieszczane na różnorodnych przedmiotach: bluzach, koszulkach, torbach, czapkach, długopisach oraz wielu innych. W zależności od rozmiarów, materiału oraz ilości gadżetów nadruk wykonywany jest za pomocą właściwej techniki. Dostosowanie sposobu umieszczania nadruku do rodzaju produktu jest gwarancją funkcjonalności i estetyki. Co warto wziąć pod uwagę przy tworzeniu nadruków na gadżety reklamowe?

Najczęściej stosowane techniki nadruku

Do wykonywania nadruków można zastosować wiele technik. Obecnie producenci gadżetów chętnie korzystają z: druku cyfrowego, haftu komputerowego oraz nadruku sitodrukowego. Wszystkie wymienione sposoby są możliwe dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii. Dzięki temu utworzony za ich pomocą produkt jest nie tylko atrakcyjny wizualnie, ale też odporny na zniszczenia i działanie szkodliwych czynników.

Niezależnie od metody wykonania nadruki muszą być wcześniej zaprojektowanie w odpowiednim programie. Druk cyfrowy służy do wykonywania nadruków bezpośrednio z komputera. Jego główną zaletą jest możliwość dokonywania zmian elementów tekstowych oraz formatowania obrazów w dowolnej chwili. Klient może wielokrotnie modyfikować projekty zanim zostaną oddane do wykonania.

Nadruk sitodrukowy – krótka charakterystyka

Do realizacji projektów wielkoformatowych o dużych nakładach wykorzystuje się nadruk sitodrukowy. Pozwala on na uzyskanie nietypowych kształtów i utrzymanie wyrazistych kolorów. Do najważniejszych korzyści płynących z zastosowania nadruku sitodrukowego należą: niska cena, odporność na promieniowanie UV oraz wierne odwzorowanie barw. Jak powstaje nadruk sitodrukowy?

Jak tłumaczy ekspert z firmy hafciarskiej zajmującej się wykonywaniem znakowania odzieży BDS: Etapem poprzedzającym nadruk sitodrukowy jest wykonanie specjalnego szablonu – formy drukowej. Stworzenie odpowiedniej formy polega na zakryciu miejsc, które mają zostać wolne od farby. Przygotowany na siatce wzór umieszczany jest na odzieży lub wykroju. Przez powierzchnię siatki rozprowadza się farbę wodną lub plastizolową, która przeciskana jest przez wolne oczka siatki. Po wykonaniu nadruku szablon zostaje usunięty.

Zasady wykonania haftu komputerowego

Technika haftu komputerowego umożliwia wyhaftowanie dowolnego napisu, wzoru, logo lub emblematu na każdym gatunku materiału. Proces produkcji jest poprzedzony przygotowaniem projektu w profesjonalnym programie specjalistycznym. Następnie wybrany przez klienta wzór umieszczany jest na gadżecie.

Stosowanie haftu komputerowego ma wiele zalet. Przede wszystkim, wytworzone produkty charakteryzują się wysoką odpornością na spieranie i wszelkiego rodzaju uszkodzenia. Dzięki temu zachowują stałość barw, nie blakną. Oprócz tego, są wygodne i łatwe w pielęgnacji.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.