Artykuł sponsorowany

Jak powstają nadruki na gadżetach reklamowych?

Jak powstają nadruki na gadżetach reklamowych?

Rozpoznawalność marki można budować na wiele sposobów. Obecność w mediach społecznościowych i ciekawe kampanie reklamowe to jedno rozwiązanie. Jego uzupełnieniem może być „fizyczna” obecność firmy, na przykład w postaci gadżetów reklamowych. Logo umieszczone na długopisach, koszulkach, kubkach czy innych przedmiotach zapada zwykle potencjalnym klientom w pamięć. Dowiedz się, jak powstają nadruki na gadżetach reklamowych!

Gadżety reklamowe – dlaczego warto je produkować?

Jeśli wybierasz się na konferencję, spotkanie biznesowe, szkolenie czy targi po to, by zaprezentować swoją markę, na pewno zależy ci na tym, by została zapamiętana. To sposób na to, by pozyskać klientów i zwiększyć sprzedaż. Poza dobrą ofertą i profesjonalnym stoiskiem warto przyciągnąć klientów czymś jeszcze. Ciekawe i estetycznie wykonane gadżety reklamowe sprawią, że zwrócisz uwagę uczestników wydarzenia. Kubek, długopis, koszulka, notatnik to przydatne produkty, które potencjalny klient nie tylko wykorzysta, ale przy każdym ich użyciu będzie widział logo twojej firmy.

Gadżety reklamowe można podarować także pracownikom własnej firmy. Kalendarze na biurko, notesy, długopisy przydają się w codziennej pracy, a przy tym wzmacniają poczucie przynależności pracownika do firmy.

Jak robi się nadruki na gadżetach reklamowych?

Do stworzenia produktów, które będą promowały twoją firmę, wykorzystuje się różne sposoby. Wszystko zależy od tego, na jakim materiale nadruk ma być wykonany. Producenci chętnie korzystają z druku cyfrowego, haftu komputerowego oraz nadruku sitodrukowego.

  • Sitodruk – przy jego pomocy można nanieść wybrany projekt graficzny zarówno na odzież, jak i na inne przedmioty. Wymaga on przygotowania szablonu, przez który następnie przeciska się farbę. Aby zwiększyć trwałość wykonanego produktu, umieszcza się go w piecu grzewczym i utwardza za pomocą wysokiej temperatury.

  • Druk cyfrowy polega na zrobieniu wydruku bezpośrednio z komputera. Klient może dowolnie modyfikować projekt, ale nie każdy gadżet da się w ten sposób zadrukować.

  • Haft komputerowy pozwala na wydrukowanie dowolnego wzoru na każdym rodzaju materiału. Stosuje się go w przypadku odzieży i gadżetów z tkaniny.

  • Sublimacja – to metoda, która sprawdza się świetnie przy materiałach sztucznych, najlepiej poliestrowych. Polega na „wtłoczeniu” nadruku w głąb tkaniny.

Do przygotowania firmowych gadżetów warto wybrać profesjonalną drukarnię, wyposażoną w specjalistyczny sprzęt. Kompleksowe usługi w tym zakresie świadczy na przykład Drukarnia B&S Print.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.