Artykuł sponsorowany

Jak stworzyć dobre opakowania na kosmetyki Twojej marki?

Jak stworzyć dobre opakowania na kosmetyki Twojej marki?

Opakowanie jest pierwszą rzeczą, na którą zwraca się uwagę podczas wybierania różnego rodzaju produktów. Nie inaczej jest również w przypadku kosmetyków. Z tego powodu warto zadbać, by rzucało się ono w oczy, a jednocześnie było funkcjonalne i pozwalało na swobodne korzystanie na co dzień. Jak poprawnie zaprojektować i wyprodukować opakowania na kosmetyki własnej marki? Czym powinny się cechować?

Jak zaprojektować opakowanie na kosmetyk? 

Kosmetyki często są umieszczone w papierowych opakowaniach, które muszą być odpowiednio zaprojektowane. Warto bowiem, by przyciągały wzrok i zachęcały do kupienia danego produktu. Takie opakowania muszą jednocześnie łatwo się otwierać i mieścić kosmetyk w taki sposób, by nie obijał się on o ścianki, a jednocześnie nie wystawał poza krawędź opakowania.

Takie pudełka powinny być też odpowiednio wytrzymałe, jednak zdecydowanie najważniejszym elementem jest szata graficzna. Wysokiej jakości opakowania z wyraźnymi, pięknymi nadrukami zamówisz w drukarni Dem Druk w Lubsku. Szata graficzna takich produktów musi bowiem spełniać kilka zasad, by mogła skutecznie zachęcać do kupienia danego kosmetyku.

Nadruki na pudełkach na kosmetyki 

Opakowania na kosmetyki powinny być zaprojektowane w taki sposób, by od razu przyciągać wzrok. W końcu na sklepowych półkach pojawiają się setki produktów, a wybór często zależy od tego, który z nich najbardziej rzuci się w oczy. Jednocześnie warto pamiętać o tym, by opakowanie nawiązywało do filozofii marki i samego produktu. Na samym początku warto więc określić cel, jaki przyświeca danej firmie. Jeśli w danej linii występuje więcej produktów, muszą mieć one spójną szatę graficzną. Dzięki temu klient będzie od razu wiedział, że konkretne kosmetyki się uzupełniają i chętniej sięgnie po cały zestaw.

Warto trafić do danej grupy docelowej i dopasować wygląd opakowania do typu danego wyrobu. Produkty inspirowane koreańską pielęgnacją zwykle mają urocze nadruki, podczas gdy kosmetyki naturalne bazują na prostych grafikach, często w kolorach ziemi, z wieloma motywami przedstawiającymi roślinność. Niezwykle ważne jest również umieszczenie swojego logo w widocznym miejscu. Wiele marek decyduje się na przedstawianie na grafikach roślin, których ekstrakty i oleje wchodzą w skład danego kosmetyku. Dzięki temu konsument nie musi czytać składu, by dowiedzieć się, czego może oczekiwać po konkretnym kosmetyku.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.