Artykuł sponsorowany

Jak wybrać dobry ekspozytor do branży spożywczej?

Jak wybrać dobry ekspozytor do branży spożywczej?

Prezentacja towaru w atrakcyjny i przyciągający uwagę klienta sposób to główne zadanie ekspozytorów reklamowych. Spotkamy je w sklepach, lokalach gastronomicznych, piekarniach, na stacjach benzynowych, a także na targach żywności i podczas różnego rodzaju imprez czy festiwali. Przejrzyście i estetycznie wyeksponowane produkty zachęcają, by po nie sięgnąć, więc kwestia wyboru odpowiedniego standu jest sprawą niebagatelną.

Ekspozytor spełniający wymagania

Żywność i wyroby spożywcze rządzą się własnymi, bardzo wymagającymi, prawami, jeśli chodzi o zachowanie higieny i bezpieczeństwo. Podstawowym kryterium wyboru odpowiedniego do prezentowania takich produktów standu będzie zatem spełnienie przez niego wymogów określonych przepisami. Materiały mogące wchodzić w kontakt bezpośredni lub pośredni z żywnością muszą bowiem być bezpieczne i nie mogą uwalniać swoich składników do żywności ani zmieniać jej składu bądź smaku i zapachu. Jest to kluczowe zwłaszcza w przypadku, gdy na ekspozytorze zamierzamy układać produkty spożywcze bez opakowań, na przykład kanapki, ciastka czy owoce.

Wybierając stand reklamowy, trzeba zatem sprawdzić, czy ma on niezbędne atesty i certyfikaty. Musi być również łatwy do utrzymania w czystości i wykonany z nietoksycznych materiałów, takich jak stal nierdzewna czy drewno.

Estetyczny i apetyczny stand na produkty spożywcze

Produkty spożywcze powinny być wyeksponowane w taki sposób, by zachęcały do sięgnięcia po nie. Rola ekspozytorów jest tutaj nie do przecenienia. To właśnie one przyciągają uwagę klientów, sprawiając, że zainteresują się oni umieszczonymi na standzie wyrobami. Wachlarz dostępnych na rynku ekspozytorów i możliwości ich personifikacji są niemal nieograniczone, dlatego warto naprawdę przemyśleć swój wybór i dopasować go z jednej strony do charakteru prezentowanego produktu, a z drugiej – do miejsca, w którym będzie stał.

Dobry ekspozytor zapewnia przejrzysty układ produktów i pozwala na łatwe ich oglądanie. Dla przykładu standy na piwo powinny mieć specjalne miejsca na umieszczenie butelek tak, by te się nie przewracały – podkreśla pracownik firmy Herold, producenta ekspozytorów ze sklejki.

Na standzie powinny znaleźć się logo producenta i ładne, przyciągające wzrok grafiki. Jeżeli zależy nam na tym, by się wyróżnić, warto zamówić ekspozytor o nietypowym kształcie, w ciekawy sposób nawiązujący do prezentowanych na nim produktów. Zwróćmy uwagę na rozmieszczenie półek, odstępy między nimi i ich ewentualne nachylenie.

Lodówka ekspozycyjna – kiedy się sprawdzi?

W przypadku produktów spożywczych, które powinny być przechowywane w warunkach chłodniczych lub po prostu lepiej smakują schłodzone, dobrym wyborem będzie lodówka ekspozycyjna. Dzięki niej prezentowane produkty będą zawsze świeże i w optymalnej temperaturze. Oferowane obecnie lodówki do ekspozycji są równie estetyczne i atrakcyjne co standardowe standy. Obok tradycyjnych, wykonanych z metalu, znajdziemy również oryginalne i ekologiczne witryny chłodnicze ze sklejki, pozwalające w ciekawy sposób wyeksponować produkty spożywcze.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.