Artykuł sponsorowany

Jak wybrać swojego fryzjera?

Jak wybrać swojego fryzjera?

Wybór fryzjera, jak się okazuje, nie zawsze jest taki łatwy. Przede wszystkim oczekujemy sprawnej i profesjonalnej obsługi oraz w miarę rozsądnej ceny. Zależy nam na korzystnym i atrakcyjnym wizerunku, dlatego to drugie kryterium potrafimy sami podważać. Jeśli chcemy zachwycić się pięknym uczesaniem albo modnym ścięciem, jesteśmy w stanie zapłacić wyższą cenę. Wiele osób ma swojego zaufanego fryzjera, którego poleca znajomym – to jest jedna z dróg poszukiwania dobrej usługi. Niejednokrotnie chcemy potestować różne zakłady fryzjerskie albo, podobnie jak mamy potrzebę zmiany fryzury, mamy również potrzebę zmiany samego fryzjera. Poniżej przedstawiamy porady, jak wybrać, aby się nie zawieść; jak wybrać, aby nie płakać na swój widok w lustrze; a także jak wybrać, aby nie przepłacić.

Systematyczne strzyżenie

Na początku omówimy poszukiwania dobrego fryzjera na co dzień, który szybko podetnie końcówki w środku tygodnia albo ostrzyże w nagłej sytuacji oraz takiego, którego będziemy mieć zawsze na miejscu – zaufanego i powszedniego.

Pani Ania z podwórka, czyli mały pobliski fryzjer

Najprostszym rozwiązaniem jest zaprzyjaźnienie się z miejscowym albo pobliskim fryzjerem. Dobre usługi znajdziemy nie tylko w profesjonalnych i zareklamowanych salonach. Zgodnie z powiedzeniem, że pod latarnią najciemniej, może się okazać, że tracimy czas na poszukiwania, bo dobrego fryzjera mamy na wyciągnięcie ręki. W małych miejscowościach najlepiej sprawdzi się rozeznanie za pomocą poczty pantoflowej, możemy również zaczerpnąć opinii w Internecie, na przykład na fanpage’u fryzjera na Facebooku.

Wielkimi zaletami małych salonów są niskie ceny i małe kolejki. Nie będzie zatem problemu podciąć włosy np. w środku tygodnia po pracy. W ten sposób zaoszczędzimy nasz czas.

Minusem jest czasem (ale tylko czasem!) słabszy warsztat początkującego fryzjera lub np. gorszej jakości produkty.

Wyższe sfery w dużej galerii

Przejdźmy od razu do minusów. A są to szokująco wysokie ceny i niebotyczne kolejki. Profesjonalny salon fryzjerski w galerii handlowej ma to do siebie, że odwiedzają go wszyscy ci, którzy robią zakupy. Oczywiście można znaleźć pozytywną stronę sytuacji – długi czas oczekiwania łatwo zabić, wybierając się na przechadzkę po sklepach. Niewątpliwie jednak odradzamy, jeśli za pół godziny masz ważne spotkanie.

Plusy? Prestiż, profesjonalna obsługa i nowatorskie podejście do klienta. Jeśli chcesz nadać swojej fryzurze świeżego i najmodniejszego wyrazu, największa szansa, że znajdziesz je właśnie w fachowych salonach, które NA OGÓŁ dbają o jakość usług, reklamę i zadowolenie stałych bywalców.

Następny! Fryzjer szybkiej obsługi

Ostatnio coraz modniejsze i powszechniejsze stają się salony fryzjerskie szybkiej obsługi. Ich zamierzeniem jest jak najszybsze wykonanie strzyżenia (tego typu salony zwykle stawiają na strzyżenie) za w miarę okazyjną cenę. Możemy wybrać się bez uprzedniego zapisywania czy zajmowania kolejki, a cały zabieg potrwa zapewne maksymalnie kilkanaście minut.

Gwiazdorskie uczesanie

Jeżeli szukamy fryzjera, który wykona dla nas nieco trudniejsze zadanie, nie powinniśmy wybrać się do niego w ciemno, zanim przetestujemy umiejętności fryzjerskie i nawet czasem samą konkretną fryzurę, jeśli idziemy z konkretnymi oczekiwaniami.

Przestroga

Nawet najlepiej oceniany przez znajomych fryzjer może zawieść nasze oczekiwania i nie podpasować naszemu gustowi. Zdecydowanie odradzamy umawianie się na pierwszą wizytę do nowego fryzjera w dniu ważnej okazji, np. w dniu wesela. Jeżeli okaże się, że fryzura nie podoba się nam, nasza frustracja sięgnie zenitu, a wielkie wydarzenie będzie porażką. Nasz wizerunek podnosi pewność siebie, a także może wpłynąć na zły nastrój i zepsuć przyjęcie!

Co zatem zrobić?

To proste. Wystarczy umówić się na wcześniejszą wizytę, aby sprawdzić, czy salon nam odpowiada. I nie chodzi tylko o próbne uczesanie – o ile rodzaj wydarzenia tego nie wymaga, takie rozwiązanie jest zbędne. Potraktujmy wizytę jako SPA dla naszych włosów. Jeśli są zniszczone, podetnijmy końcówki albo wykonajmy zabieg regenerujący. Jeśli kolor włosów pozostawia wiele do życzenia, poprośmy o farbowanie. Takie proste czynności pozwolą ocenić wprawę i umiejętności fryzjera, jego pomysłowość i samą technikę fryzjerską. Jeżeli któryś z elementów nas zaniepokoi, zyskamy odpowiedź, czy szukać dalej.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.