Jakimi cechami powinna się odznaczać profesjonalna firma deweloperska?
Każda osoba poszukująca nieruchomości na własność, powinna zadbać o skorzystanie z usług profesjonalnego dewelopera. Tylko wysokiej klasy specjaliści udzielą nam właściwej pomocy oraz przedstawią atrakcyjną ofertę zakupu domu lub mieszkania. Poniżej prezentujemy trzy podstawowe cechy, jakimi powinien odznaczać się dobry deweloper.
Przejrzystość finansowa
Podejmując decyzję o zakupie wymarzonego lokum, często inwestujemy niebagatelne, oszczędzane latami pieniądze. Nie może więc dziwić, że oczekujemy, iż nasze środki trafią w ręce kogoś, komu można zaufać. Elementarną rzeczą, jaką powinniśmy uczynić, jest weryfikacja dewelopera z którym chcemy współpracować. Firma deweloperska powinna być wiarygodna finansowo i posiadać ustabilizowaną pozycję kapitałową. Często słyszy się o przykrych sytuacjach, kiedy przedsiębiorstwo deweloperskie upada. W takim przypadku bardzo trudno o zwrot wkładów pieniężnych powierzonych zdawałoby się wiarygodnemu partnerowi. Zdecydowanie lepiej zorientować się w sytuacji zawczasu i uniknąć ewentualnego nieszczęścia.
Odpowiednie doświadczenie
Nic nie świadczy o wiarygodności firmy deweloperskiej w większym stopniu, jak doświadczenie branżowe. Wzorowy deweloper ma wyrobioną markę i działa na rynku od lat, realizując w tym czasie wiele udanych inwestycji. Tego typu przedsiębiorstwem jest np. wielkopolskie MARCPOLO DEVELOPMENT – firma obecna w branży nieruchomościowej od 1992 roku.
Uczciwe podejście do klienta
Każdy profesjonalny deweloper dba o swojego klienta i traktuje go z należytym szacunkiem. Prezentowane oferty domów i mieszkań są czytelne i nie posiadają ukrytych opłat. Niewyobrażalna jest sytuacja, w której firma deweloperska prowadzi zwodnicze praktyki, np. podając niezweryfikowane daty finalizacji inwestycji, wiedząc o istniejących opóźnieniach. Niedopuszczalne jest także ,,upiększanie ofert” i kłamanie – np. w kwestii lokalizacji nieruchomości, kiedy reklamowana jako cicha i przyjazna okolica, okazuje się miejscem gwarnym i ciężkim do zamieszkania. Wyłącznie szczere, partnerskie relacje z klientem mogą zbudować pozytywny wizerunek marki deweloperskiej i sprawić, że będzie się ona pomyślnie rozwijała z korzyścią dla kolejnych, poszukujących nieruchomości osób.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana