Artykuł sponsorowany

Kurier na już, czyli którą usługę kurierską wybrać

Kurier na już, czyli którą usługę kurierską wybrać

Dobre usługi kurierskie mają 3 cechy: są szybkie, tanie i bezpieczne. Przy czym podczas zamawiania kuriera stawiamy na niską cenę; po zamówieniu nie możemy doczekać się przesyłki, a bezpieczeństwo doceniamy dopiero wtedy, gdy przesyłka dotrze do nas uszkodzona. Jak wybrać usługę spośród tak wielkiej liczby ofert kurierskich?

Masz ostatnie 5 minut na zamówienie? Sprawdź godziny pracy firmy kurierskiej

Jeżeli zamawiasz towar w ostatniej chwili i obawiasz się, że nie dotrze na czas; jeżeli zamawiasz prezent na święta w przeddzień Wigilii i nie wiesz, czy uda Ci się obdarować bliską osobę – nie ryzykuj!

Czyli w takiej sytuacji należy zrezygnować z zamówienia?

Niekoniecznie, być może sklep internetowy, w którym planujesz zakupy, korzysta z usług firmy kurierskiej pracującej 24h na dobę! Chcesz złożyć zamówienie przed świętami? Sprawdź koniecznie, jaki jest świąteczny tryb pracy kuriera.

Kurierzy, ścigając się o każdego następnego klienta i wychodząc naprzeciw najbardziej wygórowanym oczekiwaniom, zapewniają transport przez całą dobę, także w weekendy. Coraz więcej firm kurierskich chce trafić również do tego klienta, który wszystko zostawia na ostatnią chwilę…

Paczkomaty – modne i nowoczesne rozwiązania kurierskie

Oprócz przesyłek pocztowych i kurierskich coraz większą popularność zyskują paczkomaty. To stosunkowo tanie rozwiązanie pomaga w sprawnym transporcie przesyłek, a także daje możliwości odebrania przesyłki w dowolnym momencie. Co prawda, aby odbiorca wziął w ręce zamówiony towar, musi wyjść z domu i dotrzeć do wybranego paczkomatu w swoim mieście. Nie ma jednak stresu i ryzyka, że kurier nie zastanie nas w domu. To modne rozwiązanie celujące w niezależność klienta oraz oferujące atrakcyjne ceny.

Z perspektywy przedsiębiorcy, czyli współpraca z firmą kurierską

Być może Twoja działalność wymaga stałej współpracy z firmą kurierską. Jeżeli na przykład sklep internetowy, nie obędzie się bez podpisania kontraktu z kurierem. Sprzedawcy towaru zależy bez wątpienia na jak najniższych kosztach takiej usługi. Pamiętaj jednak, że musisz wybrać kuriera nie dla siebie, ale dla swojego klienta! Jeśli postawisz na cenę i kurier nie spełni oczekiwań klientów, w mgnieniu oka stracisz ich w bardzo prosty sposób: gdy Twoja oferta ich nie zadowoli, znajdą taką samą gdzieś indziej.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.