Najpopularniejsze gadżety reklamowe dla dzieci
Dzieci znacznie różnią się od standardowego klienta. Przykucie ich uwagi może być znacznie trudniejsze, jednakże w tym przypadku świetnym nośnikiem informacji są gadżety reklamowe. Dotyczy to zarówno przedsiębiorców, którzy kierują swoje produkty do najmłodszych, jak i firm, które planują budować swój wizerunek od podstaw. Dlatego podpowiadamy, jakie gadżety reklamowe będą najpopularniejsze wśród dzieci.
Jakie gadżety reklamowe trafią do dzieci?
Prawidłowe skierowanie informacji do dzieci wymaga innego podejścia niż w przypadku osób dorosłych. Najlepszym nośnikiem informacji będą gadżety reklamowe o praktycznym zastosowaniu. Szczególnie dużą popularnością cieszą materiały edukacyjne oraz szkolne. Ważne jednak, by materiały reklamowe z logo firmy – takie jak: pisaki, kredki, kolorowe długopisy – charakteryzowały się wyglądem przyciągającym uwagę dzieci. W tym przypadku nie zda egzaminu zwykły niebieski długopis z nazwą firmy. Pożądany efektem jest: śmieszność – czyli odchodząca od normy kolorystyka czy budowa danego gadżetu. Trzeba również wspomnieć, że tego typu nośnik reklamy jest niezwykle skuteczny, ponieważ pozwala informacji o naszej firmie przedostać się do szkół. Im bardziej rzucający się w oczy będzie dany gadżet, tym więcej osób go dostrzeże.
Dzieci bardziej niż dorośli wymagają animacji czasu. Dlatego reklama kierowana do nich powinna odwoływać się do czynności, które mogą je zainteresować. Pod tym względem świetnym rozwiązaniem jest dołączenie do gadżetów reklamowych zestaw kolorowej plasteliny lub farb. Niezwykle uniwersalnym rozwiązaniem są również zabawki. Jest to jednak model, który najlepiej sprawdzi się w przypadku dzieci młodszych. Tutaj największą popularnością cieszą się pluszaki, które opatrzone logiem firmy, będą pozytywnie kojarzyły się młodemu klientowi.
Dystrybucją gadżetów reklamowych zajmują się takie przedsiębiorstwa jak producent akcesoriów reklamowych Studio Siedem.
Czy warto czas poświęcić dzieciom?
Jest to pytanie w zasadzie retoryczne. Kreowanie reklamy przeznaczonej do najmłodszych może być zadaniem trudnym, ale odpowiednio zrealizowana jest niezwykle wydajnym narzędziem kreowania własnej marki. Wiele światowych liderów odgadło to już dawno, a stworzone przez nich kreacji trafiły do świata popkultury.
Najważniejsze jest jednak trafienie w gusta. Nawet, gdy początkowe dany gadżet odniesie umiarkowany sukces, to kolejny trafiający w trendy może okazać się wygraną na loterii. Dlatego warto poświęcić czas najmłodszym klientom i w ich oczach również budować wizerunek własnej firmy.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana