Artykuł sponsorowany

Nowoczesna reklama, czyli jak skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji

Nowoczesna reklama, czyli jak skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji

Szybki rozwój różnych form reklamy zarówno zewnętrznej, jak i wewnętrznej sprawia, że firmy szukają coraz bardziej innowacyjnych rozwiązań, które umożliwią im wyróżnienie swojej marki na tle innych. Dlatego warto korzystać z nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które umożliwiają stworzenie oryginalnej formy promocji produktów i usług.

Plakaty citylight - nowoczesna forma reklamy w przestrzeni miejskiej

Jedną z oryginalnych form reklamowych są innowacyjne plakaty citylight, które zazwyczaj umieszczane są w przestrzeni publicznej, dzięki czemu ich przekaz może docierać do szerokiego grona odbiorców.  Dzięki odpowiedniemu podświetleniu i estetycznej grafice umieszczonej w odpowiednim kontraście, plakaty citylight doskonale przyciągają uwagę potencjalnych Klientów i pozytywnie wpływają na formowanie wizerunku firmy. Dodatkowo taka reklama charakteryzuje się wysokim nasyceniem barw, co jeszcze bardziej podkreśla jej atrakcyjność i wyróżnia na tle klasycznych plakatów czy bilbordów. Treści takiej reklamy i umieszczoną na niej grafikę można odpowiednio dopasować do estetyki miejsca, w jakim będzie się znajdować, dzięki czemu reklama odpowiednio wpasuje się w krajobraz, a przy tym nie będzie zbyt nachalna.

Inne skuteczne formy nowoczesnej reklamy

Innym chętnie wybieranym rozwiązaniem są rollpostery reklamowe, które stanowią formę gabloty z ruchomą reklamą, w której można umieścić nawet kilka różnych plakatów po jednej stronie. Dwustronna reklama ze stale zmieniającymi się obrazami, nabiera dynamicznego tempa i skutecznie przyciąga uwagę odbiorców. Ponadto wybierając taką formę promocji, można w jednym miejscu przedstawić różne informacje na temat firmy i jej odmienne strategie marketingowe. Ta i wiele innych propozycji nowoczesnej promocji dostępne są u dystrybutora urządzeń reklamowych TechgrafQ, który oferuje również funkcjonalne telebimy i gabloty ogłoszeniowe.

Wewnętrzne i zewnętrzne wyświetlacze reklamowe to również sposób na umieszczenie urozmaiconego przekazu w formie cyfrowej i wyróżnienie firmy na tle całej branży. Z kolei gabloty ogłoszeniowe dzięki odpowiednim sposobom prezentacji treści, sprawdzają się przede wszystkim w roli przekazu informacyjnego i zajmują mniej miejsca niż plakaty czy wyświetlacze.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.