Artykuł sponsorowany

Podstawowe informacje na wizytówce

Podstawowe informacje na wizytówce

Dobrze zaprojektowana i wykonana wizytówka to podstawa w wielu branżach. Osoby, które często w swojej pracy mają kontakt z innymi kontrahentami, klientami, czy też potencjalnymi partnerami powinny zawsze pod ręką mieć wizytówkę, która pozwoli zainteresowanej osobie na szybki kontakt. Dlatego też tak ważne jest, aby wizytówka była wykonana profesjonalnie. Jak zatem wydrukować dobrą wizytówkę?

Wizytówka ma za zadanie przede wszystkim przypomnieć o nas osobie, z którą rozmawialiśmy. Dzięki odpowiednio przygotowanej wizytówce łatwiej zapadamy w pamięć naszych rozmówców.

Jak mówią specjaliści z drukarni Eurodruk w Inowrocławiu: „Zanim zdecydujemy się na druk powinniśmy stworzyć projekt graficzny wizytówki. Pozwoli nam to na zwizualizowanie wizytówki jeszcze przed wydrukiem w dużej ilości”.

Ponadto, tworząc projekt będziemy mogli dokładnie przemyśleć rozmieszczenie podstawowych danych. Każda wizytówka musi zawierać niezbędne do kontaktu dane. Są to imię i nazwisko właściciela wizytówki, stanowisko w firmie, nazwa i logo firmy oraz dane kontaktowe takie jak telefon, mail, czy storna internetowa firmy. Dodatkowo możemy zawrzeć na wizytówce dane adresowe, pod którymi można nas zastać. Dzięki tym informacjom, osoba zainteresowana kontaktem z nami wybierze dogodną formę kontaktu, czyli telefon, mail lub spotkanie w siedzibie firmy.

Atrakcyjny wygląd 

Jako, że wizytówki często wymienia się z innymi w dużych ilościach, to warto zadbać o ich atrakcyjny wygląd. Dlatego też, jeśli już wiemy jakie dane zostaną umieszczone na wizytówce, to zastanówmy się nad kolorystyką czcionki, czy też jej rodzajem. Z pozoru mogą to się wydawać mało istotne rzeczy, jednak odpowiednia grafika przyciąga uwagę i na dłużej zapada w pamięci osoby, która otrzymuje taką wizytówkę. Pamiętajmy również, że najważniejsze informacje mogą być wydrukowane drukiem pogrubionym lub też w innym kolorze tak, aby rzucały się w oczy i nie trzeba było przyglądać się wizytówce. Dlatego też przemyślmy rozłożenie informacji na wizytówce. Jakie dane umieścić jako pierwsze? Z pewnością wyraźnie zaznaczone powinny być nasze dane, dane kontaktowe oraz nazwa firmy. Ponadto, zwróćmy uwagę na papier, na którym zostanie wydrukowana wizytówka. Profesjonalne drukarnie oferują druk wizytówek na różnorodnym papierze. Do wyboru mamy papier matowy, błyszczący, zdobiony, czy też nieco grubszy niż ten standardowy. Pamiętajmy też, że wizytówka wcale nie musi być biała. Możemy zdecydować się na kolorowy papier lub też ciekawy nadruk graficzny.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.