Artykuł sponsorowany

Producent maszyn dla przemysłu spożywczego. Co może zaoferować klientowi?

Producent maszyn dla przemysłu spożywczego. Co może zaoferować klientowi?

Stosowanie odpowiednich rozwiązań, jeśli chodzi o technologię produkcji oraz wykorzystywany park maszynowy daje szansę na zwiększenie przychodów i usprawnienie realizowanych procesów wytwórczych.  Zasada obowiązuje również w przypadku maszyn dla przemysłu spożywczego – użycie dobrze zaprojektowanego, wydajnego i trwałego sprzętu to jeden z czynników ułatwiających budowanie pozycji rynkowej.

Na co zwrócić uwagę szukając maszyn dla przemysłu spożywczego?

Korzystanie z rozwiązań automatycznych lub półautomatycznych to jeden z niezawodnych sposobów na zwiększenie efektywności produkcji, wyeliminowanie ryzyka powstawania wadliwych wyrobów oraz szansa na poprawę zyskowności. Maszyny dla przemysłu spożywczego powinny jednak być projektowane szczególnie starannie, ponieważ poza skróceniem czasu potrzebnego na wykonania procesów technologicznych muszą gwarantować osiąganie wymaganych standardów co do jakości i bezpieczeństwa produktów. Wiąże się to m.in. ze stosowaniem materiałów odpornych na korozję, ale też planowaniem ich pracy tak, by nie istniało ryzyko przedostania się do gotowych wyrobów używanych smarów czy mogących się odkręcić detali.

Sprzęt przeznaczony dla firm zajmujących się produkcją lub przetwarzaniem żywności powinien być kupowany wyłącznie u producentów, którzy mają w tej dziedzinie odpowiednie doświadczenie. Dobrym przykładem przedsiębiorstwa odpowiadającego tym wymogom jest 2LHDM, specjalizujące się w urządzeniach dla branży cukierniczej, a także do zastosowania w produkcji wyrobów spożywczych oraz sushi.

Krajalnice dla przemysłu spożywczego

Szybkie i wydajne porcjowanie wyrobów jest ważnym etapem produkcji, pozwalającym na przygotowanie produktu do pakowania, a jednocześnie nadanie mu formy, w jakiej będzie chętniej kupiony przez klienta. Automatyzacja procesu krojenia i pakowania jest szczególnie ważna w przypadku maszyn dla branży spożywczej i wyrobów piekarniczych. Sprzedaż chleba krojonego staje się powoli obowiązującym standardem, a liczba klientów zainteresowanych kupnem pieczywa w takiej formie wciąż rośnie.

W ofercie firmy 2LHDM znajdują się różne modele krajalnic do chleba różniące się wydajnością oraz możliwymi parametrami pracy. Krajalnica półautomatyczna Roch, obsługiwana przez jedną osobę daje możliwość uzyskiwania kromek o grubości 11 lub 13 mm z wydajnością 320 bochenków o masie 1 kg na godzinę i maksymalnej długości 470 mm. Krajalnica automatyczna Roxy to już wydajność 730 sztuk pieczywa na godzinę, a przy tym istnieje możliwość włączenia urządzenia w funkcjonowanie linii tnąco-pakującej wykorzystującej taśmociągi przemieszczające powstający produkt.

Precyzyjne cięcie to nie tylko piekarnictwo. W ofercie znajduje się też maszyna do produkcji sushi, pozwalająca na porcjowanie nawet 6,5 metra wyrobu na minutę.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.