Artykuł sponsorowany

Sposób na jak najniższe rachunki za telefon

Sposób na jak najniższe rachunki za telefon

Słyszysz, że Twoi znajomi płacą grosze za doładowanie telefonu i korzystają z niego do woli, a Ty przedłużasz kolejną umowę z operatorem sieci na prawie sto złotych, żeby nie mieć limitów? Poznaj sposoby, aby płacić jak najmniej za nielimitowane usługi telefoniczne. Czy warto podpisać kolejny abonament czy lepiej wybrać telefon na kartę? Zapraszamy do lektury!

Abonamenty? Tylko dla nowych klientów!

Plusem abonamentu jest to, że zwykle do nowej umowy dostajemy również aparat telefoniczny. Lepsze modele dostaniemy za opłatą, ale z zasady faktyczną cenę telefonu poniesiemy wraz z comiesięcznymi opłatami, które, jak się okazuje, coraz częściej wcale nie zachwycają. Wydaje się, że stali abonenci powinni dostawać lepsze oferty, tymczasem na ogół przyciągające pakiety są zarezerwowane dla nowych klientów jako pokusa na przejście do danej sieci.

Niezobowiązujący telefon na kartę

Jeżeli uda Ci się ustrzelić atrakcyjną ofertę, nie pożałujesz abonamentu – za stałą i niską opłatę miesięcznie będziesz cieszyć się niekontrolowanymi minutami, smsami i pakietem Internetu. Tego na pewno nie dostaniesz w opcji telefonu na kartę. Nawet jeśli znajdziesz tanią stawkę za minutę rozmowy i smsy albo dostęp do Internetu, pieniądze z karty będą Ci znikały, szybciej lub wolniej – w zależności od Twoich potrzeb. Zaletą rozwiązań na kartę są promocyjne pakiety na dodatkowe minuty albo wiadomości. Wystarczy wpłacić określoną stawkę i cieszyć się profitami.

Największym minusem karty jest brak telefonu w pakiecie. Dlatego musisz ponieść koszt za telefon i starać się, aby służył Ci jak najdłużej.

Rozżalony stały klient – sztuczki w negocjacji

Zapewne niewiele osób się tego domyśla, ale sprzedaż u danego operatora odbywa się w złożony sposób. Jeżeli kończy Ci się umowa i dzwonisz do konsultanta, aby wybrać nowy pakiet, choćby najdłuższe negocjacje nie zapewnią Ci maksymalnie dobrej oferty, którą może Ci zaproponować sieć.

Jak zatem negocjować?

Być może to niezbyt etyczne, ale najlepszą formą negocjacji jest szantaż. Oto nasz trik: powiedz, że zaproponowane warunki Cię nie satysfakcjonują i chcesz zmienić operatora i złożyć wypowiedzenie. Sieć nie zrezygnuje z Ciebie tak łatwo, a konsultant przekieruje Cię do innego działu. Na tym etapie usłyszysz o wiele lepsze warunki finansowe, których bez wypowiedzenia żaden konsultant nie może Ci zaproponować.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.