Artykuł sponsorowany

W co pakować torty urodzinowe?

W co pakować torty urodzinowe?

Torty stanowią nieodłączny element wielu uroczystości rodzinnych i biznesowych. Szczególną rolę pełnią w tradycji obchodzenia urodzin. Są chętnie zamawiane w cukierniach w różnorodnych formach i rozmiarach. Jedne tradycyjne i proste, drugie zdobione niczym dzieła sztuki. Bez względu na to, jaki tort wybiera konsument, zależy mu na doskonałym smaku i bezpiecznym przetransportowaniu go na miejsce imprezy. Opakowania wybierane przez cukiernie mają duże znaczenie dla zachowania przez tort nienaruszonej formy i smaku. W co pakować torty urodzinowe, by można było dostarczyć wyrób bez ryzyka uszkodzenia?

Opakowania plastikowe czy kartonowe?

Na rynku dostępne są dwa rodzaje opakowań do tortów – wykonane z tworzywa sztucznego lub kartonu powlekanego specjalną powłoką, dzięki której jest odporny na działanie wilgoci i tłuszczu. Oba materiały są bezpieczne w kontakcie z żywnością – odpowiednie certyfikaty potwierdzają, że nie wpływają na smak ani zapach wyrobów. Znacznie większą popularnością cieszą się jednak opakowania kartonowe. Dlaczego? Jak wyjaśnia producent opakowań Rubicello, związane jest to z coraz większą troską społeczeństwa o środowisko. Z roku na rok chętniej wybiera się opakowania ekologiczne, a odchodzi od tych z tworzyw sztucznych. Karton wykorzystywany do produkcji opakowań jest odpowiednio sztywny i trwały – nie wygina się podczas transportu, dzięki czemu torty dowożone są bezpiecznie i w całości.

Jaki kształt opakowań wybrać?

Producenci opakowań na torty oferują wiele możliwości. Najwygodniejszą opcją są opakowania składane bez użycia kleju, które dostarczane są do cukierni w formie płaskich arkuszy. Odpowiednio przygotowane załamania sprawiają, że pudełko składa się wygodnie w kilku ruchach. Dużą popularnością cieszą się też opakowania dwuelementowe składające się z pudełka i wieczka. Podstawą takich opakowań może być kwadrat, koło, a nawet ośmiokąt. Rzadszym wyborem stają się opakowania klejone z uwagi na to, że wymagają wcześniejszego przygotowania, a przez to zajmują dużo miejsca.

Gładkie czy personalizowane?

To, czy pudełko będzie zdobione, czy gładkie, nie ma znaczenia dla świeżości i formy jego zawartości. Jest jednak istotne dla wizerunku firmy, dlatego wiele cukierni decyduje się na zamówienie personalizowanych opakowań do tortów. Cena takiej usługi jest niewiele wyższa niż zakup pudełek bez logo czy nazwy firmy, a może przełożyć się na większą popularność wśród klientów, przyczynić się do zyskania większego grona klientów i budowania wśród nich pozytywnego obrazu marki.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.